Kurt
ben op dit moment op mn werk dus kan even niets.
Wel heb ik vanmiddag toen de rode LED brande een Test via CAN CLIP gedaan en de enige foutmelding die ik nu zag bij de Inspuiting was Nokkenassensor (pedaal fout melding werd niet gegeven,maar wil eerst de motor lopend hebben voor ik het geloof)
Ik bedenk me wel opeens iets.
Toen ik de stekker bij het pedaal los gemaakt had heb ik eerst veel moeite gehad om de bedrading te meten naar de Stekker 120.
heb toen de draad van mijn mutlimeter verlengd en toen ging het wel.
Toen ik dan ging meten tussen pin 40 en pin 1 kreeg ik niets, zelfde was tussen pin 39 en pin 6.
Mijn eerste gedachte was, Ik heb de kabels de eerste keer verkeerd gesoldeerd
Dacht echt het probleem gevonden te hebben van het pedaal.
Daarom toen de draden verwisseld en alles weer aangesloten.
Tijdens het terugplaatsen van de stekker op het pedaal vond ik het al raar dat deze in de huidige stand niet op zijn plaats wou.
Pas nadat ik de stekker 180 garden gedraaid te hebben paste deze op z'n plaats.
Op dat moment had ik het niet door dus toch met goede moed kaart er in en op START gedrukt. gebeurde niets.Alleen maar melding in beeld waaronder P en een A en Storing.
heb op dat moment echt staan vloeken.
Paar minuten later weer de stekker uit getrokken en TOEn bedacht ik met dat de stekker tijdens het meten NIET GOED stond.
Pin 1 zat dus niet onderaan maar juist boven. Daarom kreeg ik geen contact tussen PIN 1 en pin 40 en tussen pin 6 en pin 39
Met schaamte op mn kaak alles losgemaakt en op de juiste manier aangesloten. daarna alles gemeten voor de zekerheid.
Probleem is nu dus dat de rode LED de hele tijd blijft branden. Vraag me nu af of dit komt omdat beide draden verkeer heb aangesloten?? (in feite massa en signaal omgedraaid)