Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben sinds 2 maanden trotse eigenaar van een Grand Scenic Megan uit 2008 :D !
Nu heb ik een leuke CD wisselaar, waar ik ook MP3's in kan stoppen, maar ik wil mijn Ipod aansluiten in de auto!
Is dit mogelijk? hoe doe ik dat? waar doe ik...
Ik heb laatst zo'n kabeltje uit Spanje ontvangen en wil deze nu graag aansluiten op de versterker van mijn Grand Scenic.
Er zit een Cabasse Auditorium in. Kan iemand mij vertellen hoe ik bij die versterker...
Heb een probleem met de bediening van de achter ruiten... als ik via de bestuurder kant de ruiten van achter bedien dan werken die perfect maar als de kinderen de ruiten willen bedienen dan werken die niet perfect.. aan de linker kant gaat...
Sinds een aantal dagen staat mijn klok en dagteller bij elke dag weer op nul?
De startmotor doet ook wel eens raar (soms moet twee keer starten na ratel de eeste keer).
Hoi,
Ik ben nieuw op dit forum. Sinds twee weken heb ik een scenic II uit 2004 en ben helemaal gelukkig:-)
Nu probeer ik mijn parrot over te bouwen, maar dat is vrij lastig. Er is ook al veel over geschreven in dit forum, maar heb nog niet de...
Vrijdag heb ik mijn eerste Renault gekocht, een Grand Scénic 1,5 diesel uit 2005.
Daarin bevindt zich tot mijn vreugde en verdriet een Becker Carminat autoradio-navigatie apparaat.
Vreugde omdat Becker de meest gevoelige radio's verkoopt die er...
Model/uitvoering : scenic 2 automaat
Bouwjaar : 2008
Brandstof : benzine
Nadat ik via de stopknop de motor heb gestopt en de keycard verwijderd, blijft de radio aan, stuurslot gaat er niet op, deuren sluiten niet meer en auto is met geen...
Model/uitvoering : Grand Scenic II
Bouwjaar : 2006
Brandstof : diesel
Hoi, heb zojuist de module op mijn raammotor vervangen want het raam ging niet open of dicht. Nu wil het raam niet inleren, het raam gaat na inleren eenmaal automatisch naar...
heb sinds een paar dagen een probleem met het openen van mijn auto. Rijd een Grand Scenic uit 2005 en als ik bij de auto sta en ik druk op de kaart reageert de auto niet. Pas na enkele keren proberen en van plaats veranderen heb ik...
Model/uitvoering : Grand Scenic
Bouwjaar : 2009
Brandstof : Benzine
Al een geruime tijd zit ik met het startprobleem waar mijn dealer niet uitkomt (uitlezen van het systeem).
Afgelopen dagen was het zo erg dat het bijna 10 min duurde voordat...
Bij onze scenic (2009)is de maximale volume begrensd tot maximaal 32. Dit zouden we graag hoger willen hebben. We vinden het namelijk erg tegen vallen. Wie kan of weet dit op te lossen door zelf iets in te stellen of kan/mag dat de dealer doen?
Scenic II
2003
Diesel
Forum leden, ik ben nieuw op dit forum, überhaupt op een forum, dit is nieuw voor mij en ik ben benieuwd of dit mij gaat helpen. Ik bezet twee Renault, een Scenic II uit 2003 en een Granttour uit 2005, veel vrienden verklaren...
Ik zou graag willen weten of de zekeringen van de lichtautomaat en de regensensor nog werken, in verband met respectievelijk een storing (lichtautomaat kan niet uit of aan - licht brand altijd) en het onklaar maken van de zekering (ik hoop...
Binnenkort ga ik naar Groot-Brittanië. Ik heb Xenonverlichting op mijn Scenic II Techline. De verlichting moet dan worden bijgesteld.
Volgens mijn dealer kan dit alleen softwarematig worden gewijzigd. Wel lastig, aangezien ik over Frankrijk terug ga...
Vandaag de Pilots Pro Line H7 Xenon 6000K in de Renault laten zetten..........na 2 en een half uur ! Pfffffff.....zaten ze op de goede plek. Wat een rot karwei maar wel een bak licht nu ! Op de foto`s heel moellijk te zien, `s avonds des te...
De sensor in m'n achterklep zegt continue dat de klep open is. Als ik vervolgens via de centrale vergrendeling de boel op slot wil doen, dan geeft hij een foutmelding en springt alles weer open.
Kan ik die sensor loshalen/omzeilen? Zit die ook onder...
Bij het inschakelen van de achteruitrijversnelling krijg ik een aantal korte ppiepen (zoals het hoort) die na een piep of 4 tot 5 overgaan in een ononderbroken toon, daarna is het stil en reageert de PDC niet meer. Ik wil nu de stekker checken (ivm...
Heeft iemand het stroomschema van de renault scenic 20-16v bwjr 2004 voor mij. :?:
Ik heb in de connector onder de bestuurdersstoel een oxidatie probleem waardoor er functies uitvallen. :(
Ik wil de losse draden aan elkaar gaan solderen.
Mocht er...
Wie heeft er voor mij een aansluitschema en een schema van de printplaat van het display, want na twee fouten eruit gehaald te hebben, wordt het wel beter, maar er is nog een breuk ergens, en zonder schema is het zoeken in een...
Ik heb dus een scenic bj nov 2008. Het is nog het type II maar de binnen kant is alweer 2009.
Ik mis dus een tijdaanduiding, ook wel klokje genaamd.
Alleen wanneer ik de navigatie aan zet krijg ik een digitale tijdaanduiding te zien.
Is het klokje...
Bij mijn scenic II uit juni 2003 draait de ventilator niet meer.
Het is een uitvoering met climate control.
Het bedienings panel oogt gewoon normaal
De kleppen voor de luchtverdeling werken wel.
Ook is er geen zekering kapot.
De kachel...
Hierbij een vraag over mijn Grand Scenic uit 2005.
Ik heb een G3 gas installatie die ingebouwd is op de plaats waar het reserve wiel zou zitten.
De auto rijdt prima op zowel gas als benzine. Er is echter een probleempje met de groene lampjes die...
Op zich niet hinderlijk, maar viel me gisteravond op voor het stoplicht. Als ik een tikje gas geef dimmen mijn koplampen iets. Is dat normaal of is het handig om eens spanning te gaan meten?
Hallo, wie kan mij vertellen welke type of merk achteruit rijsensor er gemonteerd is op de Renault Techline bouwjaar 2007. Ik moet namelijk de binnenste van rechts...
Sinds gister krijg ik als ik de GS 2.0 16 v uit 2004 wil starten de melding dat de achterklep openstaat. De auto start vervolgens ook niet, behalve als ik de kaart in het kaartslot steek. Onderweg krijg je dan af en toe een waarschuwingspiepje....
De af-fabriek radio die in mijn Scenic II zit, begint gebreken te vertonen. Daarom is het tijd voor een nieuwe radio. Omdat er een ipod aansluiting op zit, die ik nu eigenlijk mis, is mijn oog gevallen op de Pioneer DEH-3300UB....
Hallo,
Wij hebben sinds kort een Scenic van 2004
Het is de 1.5dci
Nu werken de achteruitrijlichten en de parkeersensoren niet meer? :(
Ik heb al alle zekeringen nagekeken en ook de lampjes, maar helaas niks kunnen vinden.
Wie weet de oplossing voor...
Sinds een tijdje doet mijn blower raar, het ene moment doet hij het ( alleen stand 1t/m3) en het andere moment doet hij het niet meer, maar sinds afgelopen weekend werkt hij helemaal niet meer....
ik heb rechtsvoor een nieuwe H7 lamp geplaatst,maar werktnog steeds niet?
kan ook nie vinden waar de zekeringen voor de verlichting zit,kan iemand me hiermee helpen?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum