Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
eerder vandaag weigerde mijn Grand JE te starten.
De centrale deurvergrendeling reageerde keurig op het signaal van de sleutel, maar in starten had hij geen zin.
accu en startmotor zijn OK.
Na opgave van mijn...
Bij koel/vochtig weer zoals 's-morgens heb ik het volgende probleem. Na het starten krijg ik allerlei waarschuwingssignalen dat er een storing is met de abs en de airbags, tevens knippert het hele dashboard en zijn er piep / stop signalen.
Dit...
Er zal vast wel een manier zijn om het volumeniveau waarop de radio springt bij verkeersinformatie, aan te passen...bij gebrek aan handleiding is het me nog niet gelukt :( .
In mijn espace 98 zit nog steeds een originele pioneer rad/cas.en die het nog prima doet.Kan er een cd speler/wisselaar op aangesloten worden.En zoja, welke onderdelen/kabels moeten er aangeschaft worden?En behoud ik de stuurbediening en het...
Mijn naam is Edwin, en ik heb het volgende probleem met onze Pioneer-radio (Renault Espace in the Race 2002).
Ik wilde heel graag een cd-wisselaar aansluiten aan onze fabrieks Pioneer-radio, maar omdat wij een Pioneer radio hebben...
Bij mijn Espace doet de ruitensproeier het niet goed. Als ik hem aandoe dan sproeit hij aan de voorkant niet maar wel aan de achterkant. Als ik de achterruit wil sproeien doet hij het wel gewoon prima. Ik vermoed dat de pomp dus goed is, maar is er...
Goedenavond! Ik ben nieuw op dit forum en hoop van harte dat ik jullie meteen mag lastigvallen met een vraag. Sinds ruim 9 maanden kampt onze Espace 3 (2.0 16V The Race ) uit 2002 met een probleem waar we redelijk gestoord van worden. De dealer komt...
ik heb een espace (bouwjaar 2001) en de tankmeter in dashboard doet het niet. de tankmeter in de tank heb ik al vervangen dus die is goed. weten jullie misschien waar anders de fout kan zitten?
Mijn naam is Edwin, en ik heb het volgende probleem met onze Renault Espace 2002,
Al sinds enige tijd hebben wij last van het piepen van de parkeersensoren bij het achteruit rijden.
Weet iemand het makkelijk is om zelf...
ik heb een Espace uit 2001 en daar zit standaard een pioneer autoradio in met linksachter een cd-wisselaar.
Ik wil (net als velen hier) ook mp3's beluisteren.
Nu staan hier een aantal oplossingen op dit forum voor een IPOD.
Maar voor...
Ik heb een espace uit 2002. De boardcomputer is al twee keer ter reperatie opgestuurd en nu begint het klokje in het dashboard moeilijk te doen. Iedere seconde verspringt de tijd met een uur en 1 minut.
Weet iemand of het mogelijk is om het raam ( Espace 2001, JE) aan de passagierskant middels 1 klik aan de knop omhoog te krijgen?
Aan de bestuurderskant is dit wel mogelijk, doch aan de passagierskant moet ik de knop vanst blijven houden tot het...
Sinds precies een week ben ik de gelukkige bezitter van een Grand Espace 2.0 16V RTE op LPG, automaat. Bouwjaar is 2001. Allles in de auto werkt naar behoren, alleen wordt de buitentemperatuur niet goed weergegeven. Gisteravond was het behoorlijk...
IK HEB EEN RENAULT ESPACE UIT 1997 RTE 2.0 PAS GEKOCHT. DE MOTOR HAPPERT AF EN TOE.EN EEN STEKKER VAN DE COMPUTER ZIT LOS OP. WAT IS DAT VOOR EEN COMPUTER.
ZIE FOTO.
VG MEKK
Hallo allemaal ik heb een Espace 3.0 6V 24V uit 2001 met rechtsvoor schade maar ik ben hem nu aan het repareren en wil de motor laten draaien maar krijg geen stroom op de brandstofpomp en de ontsteking.
De renault garage zegt dat er op het...
Komende maandag krijg ik mijn Renault Espace 3.0 V6 Etoile Automaat uit 2000.
Ik ben zelf in het bezit van een originele Nokia-carkit.
Nu is mijn vraag:
* waar kan ik de radio vinden (zover ik weet kan ik de radio bedienen vanaf het stuur en zit er...
Hmm, veel electrische vraagjes, de laatste tijd, nu ik :
tijdens mijn laatste rit naar het voormalige oosten zijn mijn mistlampen vooraan gaan knipperen, nu doen ze niks meer. Lampen en zekering zijn OK.
Welke relais hoort erbij ?
sinds kort ben ik het bezit van een Renault Espace 2.0 16V uit het jaar 2000.
Ik ben gen autokenner maar dit is volgens mij zo'n millenium uitgave al heb ik geen idee wat de meerwaarde daarvan is.
Ik heb alle boekjes bij de auto gekregen...
Eindelijk, mijn nieuwe display zit erin, want de boordcomputer deed niks (geen gegevens over verbruik enzo), en het ding bleef piepen na een melding.
Wat blijkt : nog steeds geen verbruiksgegevens :(
Is het mogelijk om de firmware van de board computer aan te passen?
Ik denk dan aan het uitbreiden ervan, mijn espace van 2000 heeft wel het digitale display maar geeft geen verbruiks gegevens of andere aanvullende gegevens omtrend afstand...
Op verschillende forums kom ik nu oplossingen tegen i.v.m. de melding SERVICE (i.p.v. OK) met de AIRBAG.
Deze storing zou veroorzaakt kunnen worden door een beschadiging van de kabels in/onder de voorstoelen met zij-airbags of door losse contacten...
De richtingaanwijzer (LA) van onze Espace (bj 2000) doet raar. Deze knippert om de beurt met het remlicht, beide heel zwakjes. Ook gaat de richtingaanwijzer naar links soms een paar seconde achter elkaar sneller knipperen (normaal, heel even snel,...
Ik krijg het niet voor elkaar om via de tape input mijn ipod afspelen ik heb de 13 polige plug gekocht maar welke pinnetje als ik 1 tot 4 aansluit 1- 2+ 3- 4+ audio werkt het niet op max volume hoor ik in de verte de ipod spelen
Ik heb een Espace 2.0 op LPG uit 1999 sinds gisteren knippert het eeste ledje en het tekentje van de benzinepomp. Er zit zowel voldoende benzine als LPG in. Kan iemand mij vertellen wat dit betekend?
Ik heb een espace 97 JE versie dus.
IK wil graag een mp3 speler aansluiten op mijn versterker ( pioneer scv 2156 ZRN)
1 Kan dat?
2 HOe kan ik dat doen en
3 welk materiaal heb ik hiervoor nodig
Hallo allen,
weet iemand toevallig of de servootjes van de centrale deurvergrendeling van een espace uit 2001 ook bij andere renaults zij toegepast. Bij mij zijn er namelijk 2 kapot en op de sloop hebben ze (nog) geen onderdelen van dit type.
Wie...
Ik heb een Espace '98 3.0 v6 16v.
Is de diagnoseaansluiting in de zekeringkast van het type OBD 2 of werkt Renault met een ander
(eigen) systeem.
Wie kan mij het een en ander hier over vertellen.
Bij de Espace 1.9DTI van een vriend van mij is de verlichting van de display uitgevallen.
Lampjes zijn vernieuwd en nog doet hij het niet.
Kan iemand mij goede raad geven , ik zou dit zelf willen herstellen.
De display zelf werkt nog want als je hem...
ik wil mijn radio in mijn espace uit 99 inbouwen .zitten de iso stekkers orgineel erin? of moet ik dat er bij kopen .wie kan mij dat vertellen hoe het in elkaar zit.alvast bedankt.
Ha
Ik heb al heel wat berichten gelezen maar blijf met mijn vraag zitten ( denk ik)
Het display van mijn espace model 98 werkt maar half, dwz de km teller en dagteller zijn onleesbaar en de snelheidsmeter kan ik nog maar net lezen. Ik zou zeggen...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum