Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
sinds vandaag doet mijn interieurverlichting het niet meer, de zekering brandt iedere keer door.
Alle lampjes , schakelaars en deurschakelaars lijken OK.
Zijn er andere zwakke punten in dit circuit bekend ?
Hallo, afgelopen zaterdag heeft mijn espace enorm veel water op de snelweg te verwerken gekregen. Na een korte stop startte hij slecht en ging het gele/oranje motorblok lampje op het dashboard branden....
De drukknop op de sleutel van mijn Espace (type III, bouwjaar 2001) ging laatst kapot. Geen probleem, want ik had nog een reservesleutel. Nu zie ik dat er in de drukknop van de reservesleutel ook een barst zit. Bekend probleem(pje)? Hoe kan ik dit...
Model/uitvoering :Espace III
Bouwjaar :1999
Brandstof :Diesel
Ik heb van m,n andere donor Espace die overigens elec.ramen achter had overgebouwd naar m,n huidige Grand Espace III.
Dus de raammechanisme met motor gemonteerd en stekker...
Goedendag, ik ben onlangs in het bezit gekomen van een fraaie Espace 2.0 16v uit 2002.
Ik heb sinds vandaag een bijzonder probleem: Als ik mijn stadslicht aan doe, met de sleutel uit...
Mijn Espace III (bouwjaar 2001, 2.0 16V the Race) heeft een elektrisch lek ergens in de verwarming/ventilatie. Als de auto een paar dagen stilstaat is de accu leeg. Niet echt prettig. De garage stelde voor om niet het lek op te sporen (hele...
laatst reed ik mee met een collega in z'n Scenic (eerste model, fase2), gaan bij het optrekken spontaan de deuren op slot.
M'n collega murmelde iets dat je dat kon in- of uitschakelen met een lange druk op de knop.
Ik dacht : dat wil ik...
Ik ben sinds kort in het bezit van een espace III 2001 2.0-16v met een aangename Kilometerstand bij aanschaf van 97346 . Nu is bij het passeren van de 100.000 km de teller weer op 0 begonnen . De NAP klopte bij aanschaf. De Renaultdeaer geeft aan...
Het dashboard van onze Espace is ermee opgehouden. Hij doet helemaal niets meer, geen verlichting, niets. Het enige dat het nog doet is het kleine rode...
Hallo,
wij hebben een Espace type 3 - 2.0 - 1997 - Benzine :D
De display geeft een airbag storing aan.
Onze airbag module kan niet benaderd worden door de uitleesapparatuur, dus mag vervangen worden. :(
Kan ik de module van elke espace type 3...
Ik bezit een Reanault Grand Espace The Race bouwjaar 2002.
In deze auto zit een pioneer audiosysteem, waarvan de module onder de passagierstoel verborgen zit. Toen ik de auto net in mijn bezit had heb ik een parot MkI-9200 bluetooth carkit...
heeft iemand een tekening van de lucht slangetjes
en waar dient de de zwarte doos waar de luchtslangen heen gaan van af het lucht inlaat
bij mij heb klapt hij er elkekeer af nu heeft een pruts garage een gaatje in de slang gemaakt aan de achterkan...
Ik heb onder de versnellings bak een paar extra draadjes,die nergens zijn aangesloten.
Zij komen uit de passagiers kant uit een bundel met draden,weet iemand waar deze draadjes voor zijn en wat er op aangesloten kan zijn of kan worden?
De...
Ik ben in het bezit van een Espace 2.0 III uit 98,
Gisteravond was ik onderweg en toen kreeg ik een melding dat de temperatuur te hoog was en kreeg een stop melding. ik voorzichtig naar huis gereden en de auto laten staan.
hallo mensen bij mijn espace 3 krijg melding dat er teweinig olie in de motor zit dan peil ik hem met peilstok staat de olie netjes tussen mini en maxi in dus genoeg olie in blok zou de senor vuil zijn of stuk zijn.
weet iemand hier een andwoord op...
hallo allemaal ik heb een probleem met start onderbreker ik heb bij contactslot een kunstof hoes met koperdraad perongeluk gebroken nu start auto niet meer mijn vraag is. zit er in kunstofhoes een code er in. of zit code in de boord computer alvast...
Ik ben nieuw op dit forum omdat ik gisteren mijn eerste Renault heb gekocht, het gaat om een Espace 2.2 DCI uit 2001.
Ik heb hier echter niet de gebruikershandleiding bij gekregen, ik ben nu opzoek naar de gebruikershandleiding van de auto...
De koelvin van mijn Espace slaat steeds aan zonder dat de motor heeft gelopen!
Inprincipe niet erg maar trekt de accu wel leeg op deze manier.
Wie heeft er een idee??\ :think:
ik weet dat de stoel vaak de boosdoener is bij deze modellen
maar waarzit precies de breuk bij de rails of bij draai krans van stoel
ik heb de module reeds vervangen.
weet iemand of er losse onderdelen te koop zijn voor een valeo originele xenon koplamp? bij mij is het grijze plasic stangetje tussen de hoogte regelaar en de koplamp niet helemaal 100% het kommetje waar de kop van de hoogte regelaar in valt is...
Brandstof :Diesel
Ik heb een vraagje ik ga zaterdag gebruikte deuren ophalen voor mijn Grand Espace III.
Er zit bij die gebruikte deuren electrische ramen achterin en dat heeft mijn Grand weer niet...
wie kan mij vertellen waar de kachelweerstand zit bij een espace uit 2000
wie kan er misschien ook vertellen of er zekeringen of relais voor de beide ventilatoren zitten?
deze draaien namelijk ineens niet meer.
zit er in dit model ook nog een aparte...
Mijn ventilatoren draaien ineens niet meer,de linkse en de rechtse niet, en dat is nu best koud.
weet iemand misschien waar dit aan kan liggen?
de zekeringen zijn het zeker niet,of ze moeten ergens verstopt zijn.
graag jullie reactie, want dit is...
Hoi
ik heb sinds kort een espace 2.0 III maar steeds hoor ik of het net is dat de relais van het knipperlicht blijft hangen en het geluid komt links van het stuur achter het klepje waar als het stuur links zo zitten de airbag zit . wie o wie herkent...
hallo mensen
ik heb bij mijn espace de module van airbag vervangen moet ik nu eigelijk de computer resetten.
volgens garage was die stuk hij kon in begin niet in computter komen voor aibag nu is dus mudule vervangen maar geen verandering.
wel of...
weet iemand hoe je de servo motortejes moet vervangen
bij mijn espace is aan een kant geen lucht doorstroming in deur boven kant niet onder wel
heb alles al gereset maar geen verandering het linker voor raampje doet het wel maar heel langzaam en in...
Ik heb in mijn espace koplampen geplaatst helder waar lamp H 7 in moet en daar een xeon kit
maar nu stoort mijn radio zender komen goed door komen zelfs helemaal niet meer door
zijn er filters dat alles weer normaal is
het gaat om een espace III...
ik wil een waeco ms 50 cruise controle in mijn espace 2000 16v van maart 2002 inbouwen, wie kan mij vertellen welke kleur draad ik moet hebben op de versnellingsbak voor het snelheidsignaal, ook hoor ik wel eens dat deze signaal draad bij de radio...
Brandstof :diesel
Ik heb gisteren nog een Grand Espace III gekocht en daar zit de originele Pioneer radio in het dashboard kastje.
Dus die wil ik eruit halen.
Nu wil ik van mijn andere Espace de...
is het normaal dat de batterei van de ab snel leeg zijn had er nieuwe duracell in gedaan na twee dagen leeg
waar ligt dat aan en wat er tegen te doen.
heb er nu oplaadbare in zitten want elke keer nieuwe wordt dure grap
gr espaceje
hallo mensen in mijn espace zit de wisselaar van pioneer nu pakt hij enkel cd 1 en cd 6 rest geeft hij aan error wat kan dit zijn is de wisselaar stuk of iets anders.
wie weet raad
Ik heb een vaag probleem met mn Espace 3.0 V6 uit 1998. De achterruitenwisser blijft aan, zelfs wanneer de auto uit staat, en de sleutel niet in het contact zit. Ik heb nu mn zekering eruit getrokken, zodat mn accu niet leegloopt, maar das...
Wij hebben een Espace 2.0 uit 2000 gekocht. Nu blijkt dat de achterklep niet op slot wil (dat is eens wat anders dan wat ik hier veel op forum tegenkom...). Daarnaast moet ik eerst de verlichting uit doen zodra we op bestemming zijn, 2 seconden...
Hallo mensen
weet iemand waar de airbag computer zit en een espace 3
bij is de computer stuk met uitlezen konden ze niet er in komen
lampje brand van arbag met starten
gr espaceje
Plotseling regageren de ruitenwissers niet meer op de schakelaar in de interval en de eerste stand van mijn 2002
Espace Automaat. Geen idee waar ik het moet zoeken of wat ik moet demonteren. De snelle stand doet het wel en opvallend is dat de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum