Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik wil graag mijn parrot inbouwen in de espace bj 1998. Links achterin zit alleen een cd wisselaar en onder de bijrijders stoel een soort printplaat met een bruine connector erop. Wie heeft hier ervaring mee en weet waar ik eventueel de...
Weet iemand een oplossing voor het feit dat na vervanging van het dashboarddisplay de centrale deurvergrendeling niet meer werkt? De centrale deurvergrendeling werkt op...
mijn linker voor zijruit gaat niet meer omhoog of naar beneden, de regelmodule de zwarte plastic doos in de zekering kast is defect, wie kan mij hier aan helpen, ik heb een espace III van 2002 2 liter benzine the race uitvoering met 4 elektrische...
Ik heb een renault espace Type III uit 98 en het volgende is het geval. De snelheids meter doet het niet en ook de benzine indicator lijkt niet helemaal te kloppen. Doordat mijn meter het niet doet doet ook de km stand het niet. Nu heeft de...
espace
2002 nog net oud type the race
2 liter 16 klepper op lpg
ik wil graag weten hoe je het dimlicht aan kan zetten op het moment dat het contact aanstaat, ik weet dat het kan want per ongeluk gebeurde dit bij mijn vriendin, ik weet alleen niet...
Ik heb een renault espace gekocht uit 1999
nu zit er zo'n sleutel bij met zo'n knopje erin dat als je daarop drukt dat dan alle deuren op slot zijn en ook zo weer open gaan..
Nu komt het probleem, wij hadden hem gister op het kinderslot...
De cruise control wordt normaal enabled door de schakelaar links onder het stuur en wordt bevestigd met een brandende led.
De led gaat niet meer branden en ik kan geen zekering vinden voor de cruise control.
Is er een schema beschikbaar om mijn...
Zaterdag auto nog gebruikt geen problemen...
Vanmorgen proberen te starten, sleutel in contact op contact.
Spul gaat aan (blower, radio, display etc.) zodra ik dan de sleutel omdraai om te starten gaat de display op zwart en hoor ik diverse relais...
probleem is dat die in de ochtend niet start maar als ik de auto handmatig heen en weer duw start die wel. de startmotor sraait wel rond. Is die eenmaal gestart dan meestal geen probleem die dag. bdp...
Ik heb van de sloop een setje xenon gescoord voor onze Espace 2.0 16v van 2000, ingebouwd en alles werkt.
Mijn vraag: De auto waar ik het uit heb gehaald had geen wieltje op het dashboard om de hoogte te verstellen, en mijn auto dus wel. Ik ga er...
Ik heb net een Espace III uit begin 2002 gekocht (TheRace). Alles doet het, maar ik hoor geen geluid uit de radio. Hij staat wel aan... Is het een kwestie van losse draadjes? Nog tips?
Gisteren de Espace bj. 2001 3.0 liter automaat geparkeerd hoorde toen een zoemgeluid onder de auto vandaan komen net of er een schakelaar of iets dergelijks bleef hangen maar stopte naar een sec of 15.
Wilde vanmorgen de auto starten waar...
IK had het volgende probleem, de airco blaast koele lucht aan de bestuurderszijde en normale lucht stroom aan de passagiers zijde.
Goed bedoelt advies was om de kachel motors...
Een klein probleem:
De radio / cd-wisselaar gaat niet meer aan. Dit is ontstaan na de wisseling van een accu door een garagebedrijf. Als ik de auto start, verschijnt er OFF in het display van de auto. Er wordt niet gevraagd...
Na het hele forum afgezocht te hebben hoop ik dat iemand mij kan vertellen waar ik precies
De pulsdraad van de snelheid kan vinden?
Ik wil hier een navigatie systeem op aansluiten maar kan nergens echt bruikbare info vinden.
Ik weet dat hij er ligt...
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum (en ook een nieuwe bezitter van een Espace 2.0 16v uit '99)
Nu heb ik een vreemd probleem (alhoewel lezend op dit forum is niet één probleem vreemd :? )
Mijn snelheidsmeter valt soms terug op 0 (daar heb ik...
In mijn espace 3 zit een schakelaar waarmee je alle verlichting uitschakelt op het dashbord. Teller e.d lopen wel gewoon door. Weet iemand het nut van deze schakelaar. Je kunt er niet zo 1.2.3. bij dus ik vraag me af wat het belang is van...
gewoon gereden en motor afgezet. Daarna niet kunnen starten, doet niets meer.
Een maand geleden nog eens voor gehad, na een half uur startte hij wel. Startmotor vervangen in garage....
Beste mensen, het volgende; ik heb laatst mijn modulatiekleppen in de automaatbak laten vervangen, auto schakelt nu weer prima maar nu heb ik een probleem met mijn dagteller deze telde wel eerst maar per km,...
Af en toe komt er een piep en dan gaat het lampje service branden, alles gaat op nul maar kan gewoon doorrijden er gebeurt gewoon verder niets. Behalve dat de verlichting dan ook niet werkt.
Na 5 minuten gaat alles gewoon weer werken alsof er niets...
Beste Collega Renault liefhebbers. Aangezien ik in het verleden meer dan blij was met mijn Renault 25 heb ik 3 weken geleden een Espace (type 3 met F4R motor) uit 2001 als ik het goed heb type JE0NL5 gekocht. 3 weken was ik heel erg blij met deze...
De centrale deurvergrendeling van de linkervoordeur doet het niet meer. Het deurpaneel heb ik eraf gehaald en de 2 draden die naar het slot lopen krijgen stroom als ik de afstandsbediening gebruik. Het motortje doet helaas niets meer.
Iemand een...
Ik heb het volgend probleem met mijn espace 3 ,22dt van 99:
Steeds vaker valt de snelheidsmeter+kilometerteller uit, en enige tijd later werkt hij weer gewoon. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?
Als je voor de auto staat zit dit links op 1 pijpje zit geen slangentje heb het idee dat er soms lucht uit komt.
Heeft dit met de koplampen te maken.
Het betreft een espace 3 3.0 liter met xenox verlichting maar geen koplamp verstelling....
Ik heb een Renault espace waarvan de radio het wel doet alleen in het scherm blijft het woord off staan.dus kan ik niet zien welke zender erop staat of andere info zoals nr...
In onze Espace is een nieuw slot ingezet en deze is besteld op slotnummer zodat ik dezelfde sleutel kan blijven gebruiken.
Nu werkt het niet op de afstandbediening(ondanks de nieuwe batterijen)Lampje op sleutel flikkert wel bij indrukken
Maar de...
Mijn espace toont voor het eerst in 2 jaar kuren aan. Ten eerst valt de snelheidsmeter zonder bepaalde reden uit en komt na enige tijd weer terug. Lijkt of die zijn eigen wil heeft. Ten tweede valt de motor plotseling uit tijdens het rijden. Wat...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum