Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik zoek een schema van een renault kangoo bj2002
ik ben bezig om een alarm in te bouwen maar kan de draaden van de knipperlichten en van de binnenverlichting nergens vinden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Rechtsvoor zit de raamafdichting los over de gehele lengte.
voorruit1.JPG
voorruit2.JPG
De geul in de afdichting is precies de raamdikte en zou er zo opgeduwd moeten kunnen worden, maar dat lukte niet zo 1-2-3. Morgen even verder pielen. Ik...
hallo aan een ieder die dit onder ogen krijgt. Ik heb het volgende 'wereld'probleem : Ik zoek mij rot onder de auto waar ik de 2 handremkabels onder de auto op/af kan stellen. Ik heb zo'n brede handrem greep tussen de stoelen zitten. Heeft iemand...
Na 23 jaar vrijwel probleemloos BX gereden te hebben, is er nu een behekste Kangoo. Een heel mooie en gave 1600/16 uit 2002. Tal van vrij willekeurige elektronische spokerijen maken de auto nogal beperkt inzetbaar. Er is van alles vervangen en bij...
Ik ben eigenaar van een Renault Kangoo 1,5 dci bouwjaar 2014 en als gepenioneerde is naar de garage gaan een dure zaak. Daarom wil ik kleinere reparaties graag zelf uitvoeren. Hiervoor zoek ik het werkplaatshandboek, ik weet niet of dit er is in PDF...