Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb afgelopen vrijdag mijn nieuwe Renault austral mogen ophalen.
Nu heb ik voor het eerst een elektrisch verwarm voorruit. Tijdens mijn vakanties maak ik gebruik van een elektronische tol-badge.
Gaat dit goed samen, heeft er iemand ervaring hiermee?
alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.
Oei , nog niet bekenen op die manier....kijk ff naar andere voorruiten van andere wagens en plaats dat clipje dan ongeveer waar het bij de andere ruiten zou moeten komen ?
Bij mijn weten zijn die scanners eerder "slim" en scannen die net daar waar ongeveer de binnenspiegel zit.
Dat heeft men mij ooit gezegd aan de Péage toen ik voor de 1e keer met zo;n badge door Frankrijk reed.
Is al ff geleden ondertussen , ik heb die badge nog wel ( zonder ophangklip ) en had die de laatste keer ( jaren terug reeds ) opgehangen aan mijn binnenspiegel met een elastiek en dat werkte (toen ) perfect .
Was wel spannend : doet ie het of doet ie het niet
scarface450 schreef: ↑02 apr 2023 18:58
Bij mijn weten moet je die badge kleven in het gedeelte met de zwarte puntjes thv je 8ruitkijkspiegel.
Zit tot daar de verwarming in de ruit?
Ik ben het gewoon weg gaan uitproberen, ben 2 keer dit jaar naar Italië gereden. Met een elektrische verwarmt voorruit (dit raam heeft geen zwarte puntjes)heb ik ondervonden dat het niet uitmaakt waar je de tol-badge plakt. Dus heb ik hem aan de rechterkant aan de achterkant van de achteruitkijkspiegel gehangen.
Hij werkte perfect, bedankt voor het meedenken.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wil mijn ervaring met reparatiesetje gaarne delen. Auto in Januari gekocht met de ster in de voorruit. Zit er dus minstens vier maanden. Bij de Action een setje a 3.99 euro aangeschaft .
Hoe te doen is in de handleiding goed uitgelegd. Had...
Hierbij 2 foto's van de voorruit van mijn Megane E-Tech. Zoals jullie kunnen zien hangen er veel druppels aan de ruit. Dit zit allemaal aan de binnenzijde, want de ruitenwisser heeft net de buitenkant schoon geveegd. Ik rijd er de laatste tijd niet...
Aan de passagierskant rechtsonder in de hoek is het rubber kapot, waardoor door roest de voorruit is beschadigd; helaas gaat de barst steeds verder. En zal de ruit dus vervangen moeten worden. Hebben jullie een tip wat het de beste - en minst dure...
Hallo,
In de nabije toekomst moet ik waarschijnlijk veel reizen en vraag me af of ik elektrisch wil rijden (liever wel) of toch hybride.
Nu moet ik dus steeds 400km enkel rijden en aangezien de opgave van de scenic 600km is KAN dit een optie zijn....
Beste Vrienden
Heeft er iemand van de Renault Megane CC rijders een elektrisch schema van de airbags .Meer bepaald een schema van hoe de Kleuren zijn aangesloten voor de stekker onder de passagier stoel.