Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een probleem, mijn auto begon van de week zijn eigen leven te leiden.
Lampen die aan en uit gaan, deurvergrendeling die open en dicht gaan en de auto begint te praten via de boxen. (Kraken en kreunen)
het navigatie scherm van mijn Megane GT uit 2006 zakt soms niet geheel naar beneden bij uitschakeling van het systeem. Soms moet je hem met de hand even 'helpen'.
Het lijkt er op dat het mechanisme gesmeeerd moet worden want het gaat allemaal niet...
Hallo,
Kan iemand mij vertellen waar de extra stekkers voor zijn die zich achter het paneeltje bevinden die de handrem handle afdekt. Hier zit wel de stekker (blauw)van het uit/aan schakelen van de parkeersensorren maar daarbij zitten nog 3 stekers...
Ik ben nieuw op dit forum en heb de volgende vraag.
Wie kan mij zeggen wat het probleem is als de navolgende functies zijn uitgevallen?
Wisserautomaat, lichtautomaat, cruise control en snelheidsbegrenzing van een Renault Megaan 2005...
Sinds twee weken rij ik rond in de nieuwe Megane III met DVD navigatie en CD-wisselaar. Weet iemand hoe ik mijn Ipod kan aansluiten zodat ik op het navigatie scherm de track informatie zie en door de inhoud kan browsen?
Ik ben afgelopen week bij een uitwijkmanouvre in een kuil met water terecht gekomen. Gelijk sloeg mijn motor af, en sinds gisteren doet ie dit regelmatig. Kan dus grote afstanden rijden, maar hij kan dus ineens uitvallen. Weet nooit of en wanneer...
Ik ben helemaal nieuw hier en heb sinds 1 week een renault megane uit 2005, perfecte auto, alleen gingen 2 bobines kapot onderweg naar huis vanaf parijs vandaag.
De anwb in parijs dacht dat een reset wel zou helpen maar dat hielp dus niet...
het dim-licht in mijn auto blijft continu aan!
dwz als de auto loopt..
ik heb begrepen dat het bij de megane II een zekering is die verwijdert dient te worden zodat je het licht weer zelf kunt regelen.
Hallo,
Ik ben sinds een paar weken in het bezit van een megane 1.6 16v uit juli 2004.
nu wil ik mijn bluetooth carkit weer aansluiten is dit moeilijk bij deze auto.
Het merk van mijn carkit is mr Handsfree blue perfection.
Kan iemand mij hierbij...
Hallo Renault liefhebbers. Ik zal mezelf eerst voorstellen. Ik ben michael en woon in Rotterdam. Voorheen heb ik een Volkswagen Polo uit 1995 gereden. Na veel geouwehoer met die wagen heb ik besloten hem weg te doen. Mijn oog viel gelijk op een...
Hallo, heb vorige week een Megane GrandTour opgehaald. Had deze besteld met de (gratis)Carnimat+Cabasse (4x45W) met CD wisselaar en MP3 ondersteuning. Door een fout terbergleasing/renault dealer zit er het standaard Carnimat nav+radio+cd speler in....
gisteren opeens een raar geluid tijdens het langzaam rijden. wat gebonk. leek bij de voorwielen vandaan te komen. ik denk, zal wel een wiel loszitten door een rare oorzaak. maar nee.
die avond valt de temp/klok uit, en 's morgens werkt de radio ook...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum