Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Gisterochtend een compleet nieuwe radio ingebouwd gekregen na een volledig vastgelopen exemplaar.
Na het succesvol pairen van een Samsung Galaxy S4 (GT-I9505, Android 4.2.2) bleek bij het wegrijden dat alleen TomTom nog functioneerde, en reageerde...
Ik vond onder de inleg in de armsteun van mijn Laguna 3 een aansluiting (geel van kleur en enigszins scheef gemonteerd). Kan een van jullie mij vertellen wat voor aansluiting dit is (wellicht naam en functie)?
Laguan Grandtour uit 2002.
Sprekende boordcomputer spreekt niet meer
Zekering is nog goed (andere functies op die groep doen het nog wel)
Wel meldingen op display en controle lampjes (gordel niet om, brandstof laag, banden spanning etc) maar het...
Ik rijdt sinds een tijdje de onderstaande Laguna. Nu ervaar ik sinds een tijdje een electronisch probleem, waarbij ik mijn verdenkingen heb richting het navigatiesysteem.
Mijn navigatiesysteem is er een met cd-speler. Deze laatste heeft wat...
Ik heb een Laguna II die na anderhalve week stilstand alle accuspanning kwijt is. Overstarten met een andere auto kan dan niet meer, daarvoor is de accu dan te leeg. Volgens de ANWB is het tegenwoordig normaal dat auto's niet zo lang stil...
Ik ben sinds kort in het bezit van een Laguna Estate 2.0 Initiale en het valt me nu pas op dat ik geen informatie op het display zie van de bandenspanningsensoren. Ook niet als ik door het menu heen scroll. Doe ik iets fout, of bestaat de kans dat...
Als ik muziek van mijn Iphone wil afspelen op de Radiosat van mijn Laguna estate type III, herkent de Radiosat de Iphone wel en herkent ook de muziekindex (ik kan via de grote draaiknop door mijn muziek bladeren), maar als een nummer geselecteerd...
dag heren
hoe haal ik het rooster boven de radio los van een laguna uit 2005, onder gaat wel maar boven klijft hij vast zitten :mrgreen:
moet ik ergens iets doen ???
vernielen kan nog altijd
graag info
Model/uitvoering : Renault Laguna
Bouwjaar : 2004
Brandstof : Benzine
Ik heb problemen met m'n auto hij geeft de melding inspuiting controleren valt soms uit en start soms niet,het is begonnen toen het ging vriezen. Ik heb deze van de zomer...
Hallo, ik heb een Laguna en problemen met de blower / airco-unit. Ik doe mijn keycard erin en alle lampjes gaan netjes branden ook de blower begint te blazen. Dan start ik mijn auto. tijdens het starten demp de blower/airco unit even (alsof ie...
Model/uitvoering : Laguna Grand Tour Dynamique
Bouwjaar : 2002
Brandstof : Benzine
Na het laten vervangen van mijn oude accu in de garage is de temperatuur op het display in de auto veel te hoog.
De temperatuur is wel meer dan 20 graden te hoog....
Renault laguna 3.0 v6 automaat privelege
107.000 km
Wie kan mij helpen???
Heb de batterijen van mijn kaart moeten vervangen nu werkt alleen de keyless entry niet meer. Hoe krijg ik dit weer geactiveerd??? Heb de renault dealer al gevraagd die weten...
Ik heb alle binnenverlichting vervangen door LEDjes, enkel bij de verlichting tussentijd panoramisch dak krijg ik het kapje niet los... De andere gingen er vlotjes af :-) iemand enig idee?
Ik heb een Laguna ,01 en sinds van daag krijg ik me ruiten wissers niet meer uit zelfs als ik me
contact uit zet blijven ze door gaan heeft iemand daar ervaring mee of een oplossing
Onze Laguna heeft de laatste tijd nogal last van een lege accu gehad. Na een aantal maal opladen deed ie 't opeens na een dag al niet meer. Ik heb nu een...
Model/uitvoering : renault laguna
Bouwjaar : 2004
Brandstof : benzine
Sinds september gaat het rechter voorportier raam nog maar ca.2 cm open.hij sluit nog wel normaal.
Sinds vorige week gaat ook het linker voorportier raam nog maar ca. 2 cm...
Ik heb een Renault Laguna uit '97.
Doet het perfect maar nu is sinds vorige week de verwarming kapot?
Of tenminste hij blaast wel enigszins warme lucht als ik een tijdje heb gereden maar dit is dan ook niet meer dan lauwe lucht.
Ook slaan...
Laguna II / 5 deurs - 2006 - Benzine
Als ik de deur aan de bestuurders zijde open gaat de binnenverlichting en de deurverlichting niet meer branden
tevens gaat niet alle deuren van het slot af.
Is dit een schakelaar in het portierslot dat kapot is...
Hallo ik heb een laguna van 2002 en ben op zoek naar een navigatie cd van 2012 2013 nu heb ik gezien dat deze alleen dvd zijn. is er ook een geüpdatet versie van navtec .Of kan ik een dvd afspelen in deze versie. alvast bedankt
Ik heb een probleem,mijn aanjager (ventilator) werkt niet meer !
Nu heb ik al het een en ander gelezen op het forum,maar nu blijf ik toch nog met een vraag zitten!...
Renault Laguna 1.9 dci grand tour 31-10-2003 69-NK-FX
Ik heb de achteruitrij schakelaar kapot en weet er toevallig iemand welke ik moet hebben?? Dan kan ik hem gelijk bestellen en hoef ik niet eerst te kijken.
Heb een foto bijgevoegd.
Hallo iedereen, de achterste sensoren van mijn Laguna hebben het begeven dus wil ik de zekeringen nakijken, weet er iemand of het de zekeringen onder de motorkap zijn of diegene tussen de deur en de stuur?
en mijn achteruitrij lichten hebben het...
Ik ben in het bezit van een Renault Laguna 1.8 16V Grand Tour Privilege van 2002
In deze auto zit een Cabasse radio/cd speler 4 x 30 W met stuurbediening en weergaen of scherm(dashboard)
Ik wil echter een andere radio inbouwen(met DVD scherm en...
Sinds kort geeft onze laguna problemen met de gescheiden climate control. Als de temperatuur is ingesteld op bijvoorbeeld 20 graden dan blaast hij aan de bestuurderszijde alleen maar koude lucht en aan de passagierszijde word het wel warm....
Model/uitvoering :
Bouwjaar :
Brandstof :
Weer een probleem en welk het volgende.
Enige tijd terug werkten de licht en regensensor nog. Na proberen met computer om ook spraak controle aan te zetten in de wagen, werken beide niet meer. Ook na...
Beste forumbezoekers,
Na mijn laguna uit 2004 2.0t grand tour gekocht te hebben( zie ander forumonderwerp)
blijft het service lampje branden op het dashboard, zonder een ander tekentje bv een sleutel erbij.
Nu is de accu al losgekoppeld bij de...
heb een probleem met mijn blower. Hij doet het niet!
heb hem rechtstreeks aangesloten op de accu en daar deed ie het wel.
ga ik de stekker doormeten krijg ik 0.0, dus zal wel een zekering of een...
de helft van mijn trekhaak verlichting doet het niet... uiteraard kom je daar vlak voor je vakantie achter... wat blijkt... de linker stekker van mijn achterlicht zit tegen de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum