Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik ben op zoek naar eigenaren van een Renault Espace Ambulance uit 1985-1988 dus Phase 1.
deze ambulances werden gebouwd door carroserie bouwer Tissier en door Baboulin.
Er stond ooit in 2011 een te koop op het Renault Espace forum.
wie kent zo,n eigenaar?
groeten
Feiko
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
]hallo forum liefhebbers.
ik heb al een paar jaar een Renault traffic 1 camper uit 1985. De laatste keer voor de apk. maar wordt nu afgekeurd om roest in de koplampen.
Ik zoek een paar koplampen het merk is Valeo 068968 en 068967 link en rechts....
Idioot, maar ik liet laatst even het portier van mijn Twingo op een kier, toen ik in huis even iets wilde pakken.
Kom ik terug na nog geen halve minuut, stap in en zie tot mijn schrik dat de aansteker weg was?!
Ik snap er nog steeds niks van, wie...
Iemand in de regio Zwolle of , die voor mij met DDT4ALL het e.e.a. kan aanpassen in mijn Mégane IV ?
Het gaat om, Cornerlight oftewel dat mistlicht oplicht als je de bocht neemt. En KM/L i.p.v. L/100km.
En misschien nog andere leuke tweaks....
ik ben Antoinettes, ik heb deze week een Renault Megane scenic uit 2007 gekocht, echter zit er geen radio in wel de rest van het navigatie systeem, ik er al achter gekomen welk serie nummer de radio moet hebben ( 8200562764 ) mijn...
Is er iemand hier in Regio Zwolle, iets verder mag ook, die mij kan/wil helpen om het een en ander aan te passen in mijn Renault Megane IV 1.3TCe Bose van 2018?
Bochten verlichting, zodat mistlamp oplicht in de bochten
En dag rij verlichting uit...