Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
2012 Renault Megane estate 1.5 dci GT line(14%) blue malte
2014 Volvo V70 D4 Nordic plus Blue
2016 Renault Talisman estate Intens 1.5 dci (21%) wit
En ook eigenaar van Renault Megane cabrio 1998 geel
en 795 euro voor de standaard bekleding klopt ook niet
2012 Renault Megane estate 1.5 dci GT line(14%) blue malte
2014 Volvo V70 D4 Nordic plus Blue
2016 Renault Talisman estate Intens 1.5 dci (21%) wit
En ook eigenaar van Renault Megane cabrio 1998 geel
Volgens mij zie je de 18" Duetto's op de foto, en die zitten standaard op de Intens uitvoering. @reinierb Die 795,- is voor de lak, niet voor de bekleding volgens mij.
De dubbele nep uitlaten zitten onder de Grand Tour in alle motoruitvoeringen
Onder de Sedan zitten ze ook op alle motoruitvoeringen behalve de 110 DCI...
Ik heb zelf proefgereden in een 110 DCI Sedan die wel de dubbele uitlaten had maar dat schijnt alleen bij pre productie exemplaren te zijn toegepast, welke bij lancering naar de dealers zijn gegaan...
Ik vind het stiekem een klein beetje jammer dat de 110 DCi Estate wel 2 nep sieruitlaten krijgt. Vind het wel passend dat de lichtere motorisering geen dubbele (nep) uitlaten heeft.
Heb ik op mijn V40 ook expliciet voor gekozen.
Aan de andere kant, straks denkt iedereen dat mijn TCe 200 ook een DCi 110 is
Heeft denk ik met commerciële positionering etc te maken. Door geen nep uitlaten op de sedan 1,5 te doen hoopt men denk ik dat je naar de 1.6 wil, waar wellicht meer te verdienen is. Dat het wel op de estate zit heeft denk ik met uitstraling te maken die ze daarop willen bereiken. Een dikke Intens Estate zonder nep uiten staat al helemaal niet maar wie het weet mag het zeggen
Naar mijn idee moet en is sedan veel sportiever dan een Estate. Estate is juist meer zakelijk en relax. Sedan is sportief en daar hoort juist wel een dubbel uitlaat.
Maar enig idee:
Is de Dubbele Nep uitlaten voor de Renault Talisman DCI110 nog achteraf bij te bestellen?
Talisman2016 schreef:
Maar enig idee:
Is de Dubbele Nep uitlaten voor de Renault Talisman DCI110 nog achteraf bij te bestellen?
Gewoon een kwestie van een andere achterbumper monteren... zal alleen wel in de papieren lopen. Of even bij de dealer informeren of de onderstrip los te bestellen/vervangen is.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk
Bij de Renault dealer navraag gedaan. Volgens de dealer kan het niet. Kom net bij een universele garage vandaan. Deze gaat volgende week informeren hoe of wat en wat de kosten zijn. De auto op de brug gehad. Er is wel ruimte om zoiets te monteren onder de auto. Krijg volgende week bericht van hem.
Je zou eens bij een bedrijf als PM Performance kunnen navragen, die doen niets anders dan uitlaatsystemen.
Ik heb er ook beide af fabriek sieruitlaatstukken vd Laguna laten vervangen, echt vakwerk en er is ontzettend veel mogelijk!
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Bij een universele garage. Je moet alleen een chassisnummer hebben van een Megane waar zoiets al onder zit. De onderdelen kun je dan bestellen bij een Renault dealer.
Maurice70 schreef:Kijk maar eens op YouTube of Google maar eens op dci 110 pk.
Dan zie je elke keer geen uitlaten, bij de 130 pk elke keer wel.
Ook de dealer was na het googlen overtuigd, ik hoop alleen dat ik het mis heb en dat ik met mijn 110 pk DCI EDC toch mooi die uitlaatjes krijg.
Maar ik ben er bang voor van niet.
Ik heb zelf de handgeschakelde bak 110 DCI gereden en deze had het niet.
Mocht er iemand zijn die het anders ziet, laat het me weten en maak me blij.
Kijk maar eens als voorbeeld naar onderstaande, en zo zijn er nog meer.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut