Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
de 15 TS heeft een 1565cc motor type 807-10 en de automaat 807-11 als ik ut goed heb, de TL heeft de 1289cc van de 12 TL type 810 en de GTL de 12 TS motor.
Alle R15's met het typenr. R1300 hebben de 1289 cm3 motor uit de Renault 12 TS (68 SAE PK)
De R15 TS (Typenr. R1302) had inderdaad de 1565 cm3 motor van 102 SAE PK
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Een collega (monteur) bij mij op het werk (Opel-dealer Van Zijll Elst), heeft onlangs een R15 uit de eerste serie gekocht. Ik weet niet precies hoe oud of welke uitvoering, want ik heb hem nog niet gezien. Waarschijnlijk een R15TS, want hij had het over een 1600 cc motor. Nu gaat hij deze auto voor dagelijks gebruik inzetten en had aan mij wat vragen, omdat hij weet dat ik een Renault-freak ben en een Fuego aan het restaureren ben.
Kan hij met één van jullie contact opnemen, want ik weet ook niet alles van een R15/R17-serie.
Hij zoekt in ieder geval nog wel twee goede portieren. Ze hoeven niet helemaal roestvrij te zijn, maar ook niet dat de gaten erin vallen zoals nu het geval is. Ik hoor graag van jullie en alsnog fijne feestdagen.
Groetjes Geert-Jan
hoi geert jan
ik heb hier nog wel een paar deuren staan enzo en ik denk dave ook wel laat hem maar contact opnemen je heb mijn email en of tel nummer toch nog wel
groet mark
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut