Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Bovenop je dashbord van de kangoo zit dat kastje waar je de radiozender af kan lezen.
Bij ons werkt die verlichting niet dus in het donker zie je niets.
Niet dat ik dat een wereldprobleem vind, maar misschien is dit makkelijk op te lossen?
Of moet dan t dashbord eruit
Iemand dit probleem al eens gehad?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender
Over 2 dagen een trotse bezitter van een captur intens 2020. Nu vraag ik me af wat jullie ervaring is met het geluid van de fabrieksradio? Is dit dof of juist voldoende om lekker een plaatje te draaien :D . Heb hier niet op gelet tijdens...
beste forum leden we hebben een raido cd met updatelist in onze modus nu zoek iets voor te kunnen bellen in de auto
zou dit werken zie foto is voor renault wie heeft hier ervaring mee alvast bedankt
Vanavond heb ik even aan de radio zitten werken, een snoertje in het dashboard weggewerkt. Helaas heb ik denk ik een stekkertje losgemaakt, maar weet niet waar hij van is. Het betreft een Espace IV uit 2008, de radio zit rechts onder het dashboard....
Gister heb ik een Renault Modus gehaalt en hier zit een standaard radio in, nu zat ik eerst te denken
om de radio te vervangen door een losse radio met USB en Bluetooth die ik nog heb liggen.
Alleen dan ben ik de stuurbediening...
Ik heb een vraag ivm autoradio van mijn Kangoo 2013.
Het is een met ingebouwde speaker om te bellen.
Nu wil ik een andere radio steken en weet niet welke kabels welke functie hebben. Ik weet al.dat ik een adapter nodig heb naar ISO maar moet...
Mijn Master is uitgerust met een displayloze radio, zie het topic Display Interieur voor foto's.
De luidspreker in de linker voordeur doet helemaal niets.
Dat kan dus aan de radio zelf liggen, aan de bedrading of aan de speaker.