Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben beroepsmatig actief als vakman en ben nu bezig te investeren in een nieuwe Renault Master. Voor mijn werk heb ik een dakdragersysteem nodig om verschillende dingen te vervoeren. Heeft u suggesties of ideeën?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een bonkend/kloppend geluid bij de voorkant bij mijn master t33 ( 2008)
Nu hoor je dit op een klinkerweg of bij grote hobbels ( soms bij uitparkeren op een niet vlakke weg)
Vlakke weg is ie stil
Als het koud is is het geluid aanzienlijk...
Laatste jaar heb ik problemen bij het overschakelmoment van benzine naar LPG. Zodra ik hier op de N weg zit loopt het vermogen terug. Krijg de melding: controleer regelaar. En het motorblok lampje brand. Ik zet de auto even stil, motor uit en weer...
Mijn koppelingspedaal is 'squeaky' geluiden is gaan maken.
Ik zie dat het omhulsel van de kabel enigszins geraffeld(niet tot op de kabel zelf) is tussen carosserie en pedaal.
Het gaat om een simpele kabel, geen cilinders en dergelijke....
zoals jullie kunnen zien is mijn rail van de schuifdeur niet zo top meer. tijd voor een verf beurt. Ik dacht zwart erover en 2k glans erover.
Dus ik dacht 2 schroeven los en ik haal hem er zo af om te kunnen schoonmaken en...
Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn versnellingsbak.
- Koppeling werkt
- Ik kan niet schakelen met een draaiende motor. Ik kan de versnelling wel in zijn neutraal 'trekken'...