captur Hellie Hansen :
2015 :
Benzine :
Wil van het weekend een trekhaak van Brink\Thule eronder zetten voor de caravan.
Nu is mijn vraag ik ga er een 13polige stekker onder zetten en zit daar nu ook een constante en een geschakelde+ bij in of moet ik die apart trekken.
Ik neem wel een autospecifieke stekkerdoos en heb vandaag met een heleboel bedrijven gebeld en gemaild en de 1 zegt dat het niet hoeft en de ander zegt dat er een aparte draad naar de accu getrokken moet worden.
Heb ook contact gehad met de renaultdealer en die zegt dat er wel een aparte draad getrokken moet worden naar voren.
Wie kan mij verder helpen want ik wil hem morgen bestellen want dan heb ik hem vrijdag in huis.
Groetjes Henk
constante en geschakelde+
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 130
- Lid geworden op: 06 nov 2010
- Laatste bezoek: 13 aug 2021 17:15
- Actief als: particulier
constante en geschakelde+
ex total loss Renault Grand Scenic 2.0 16V 2004 benzine in afwachting van een Renault Captur HH 1,2 EDC met extra Toeters en Bellen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Global Moderator
- Posts in topic: 1
- Berichten: 3332
- Lid geworden op: 11 dec 2009
- Laatste bezoek: 31 jan 2025 19:46
- Actief als: particulier
- Locatie: Overijssel
Re: constante en geschakelde+
Het beste kun je twee aparte aders naar voren trekken, voor de geschakelde en constante +. Uiteraard de zekeringen niet vergeten.
Er zitten aan de originele kabelbundel ook twee losse aders hiervoor. Je moet een relais gebruiken voor de geschakelde +. Deze kun je eventueel ook ergens achterin plaatsen en daar een aanwezige (dunne) geschakelde + ader gebruiken als 'schakelaar'. Heb alleen zo niet het schema paraat van deze relais schakeling.
Er zitten aan de originele kabelbundel ook twee losse aders hiervoor. Je moet een relais gebruiken voor de geschakelde +. Deze kun je eventueel ook ergens achterin plaatsen en daar een aanwezige (dunne) geschakelde + ader gebruiken als 'schakelaar'. Heb alleen zo niet het schema paraat van deze relais schakeling.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut