clio III rs 2.0 bj 2010/2011
-
Topic author
clio III rs 2.0 bj 2010/2011
hallo beste mensen,
ik ben aan het overwegen om een clio rs III 2010 of 2011 te kopen, zijn hier mensen die er ervaring mee hebben ? Zijn dat betrouwbare motoren (als je ze tijdig onderhoud en niet al te gek mee doet natuurlijk). Is 80.000 km al veel of helemaal niet ?
bedankt alvast voor jullie reacties !
groetjes
Bart
ik ben aan het overwegen om een clio rs III 2010 of 2011 te kopen, zijn hier mensen die er ervaring mee hebben ? Zijn dat betrouwbare motoren (als je ze tijdig onderhoud en niet al te gek mee doet natuurlijk). Is 80.000 km al veel of helemaal niet ?
bedankt alvast voor jullie reacties !
groetjes
Bart
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 12 mar 2025 18:47
- Actief als: particulier
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 05 aug 2019 14:35
- Actief als: particulier
Re: clio III rs 2.0 bj 2010/2011
Ik heb een Clio 3 RS phace 2 uit 2012. Blok is de f4r welke bekend staat als redelijk kogelvrij.
Ding rijdt echt als er droom. Ik rij er ook mee naar mijn werk en kom dan gemiddeld uit op 8,3l/100km dat moet je je wel realiseren.
wat je je ook moet realiseren is dat de hele versnellingsbak is gemaakt om te racen. Als je 130 rijdt draai je 3800 toeren. Ik vind het geen probleem maar om echt lang te cruisen wil je wellicht iets anders.
Oh ja en neem dan gelijk een phace 2, die heeft dikke pijpen en nog net een paar PK meer. (maakt denk weinig verschil die pk's maar de motor zal weer net iets beter lopen)
Ding rijdt echt als er droom. Ik rij er ook mee naar mijn werk en kom dan gemiddeld uit op 8,3l/100km dat moet je je wel realiseren.
wat je je ook moet realiseren is dat de hele versnellingsbak is gemaakt om te racen. Als je 130 rijdt draai je 3800 toeren. Ik vind het geen probleem maar om echt lang te cruisen wil je wellicht iets anders.
Oh ja en neem dan gelijk een phace 2, die heeft dikke pijpen en nog net een paar PK meer. (maakt denk weinig verschil die pk's maar de motor zal weer net iets beter lopen)
Clio 3 RS - Espace 2012 2.0T Celcium.
Hide post links |
-
Topic author
Re: clio III rs 2.0 bj 2010/2011
ja 't is een heel leuke wagen, heb er vorig jaar een zomer lang mee gereden, maar het was een witte en ik haat witte wagens. Ben dus nu aan het rondkijken voor een grijze
maar die zie je niet zoveel ....

Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in