Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Twingo I (1995), Clio III (1998), Megane Classic (2001), Megane Grand Tour (2004), Megane Grand Tour Dynamique Business 2007, Megane Estate Dynamique (07-2009), Captur Dynamique Tce 90 (12-09-2013)
Zo, mijn deuk in het portier door een anonieme buurman/-vrouw is vandaag netjes gerestyled
voor de prijs van 85 euro incl.... , bij een gerenommeerd schadebedrijf in Delft.
Mijn eigen Renaultdealer uit Delfgauw stuurde me griezelige buurten van Den Haag in voor deze reparatie, nee dus.
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018
Zouden die foto's niet de nieuwe suv zijn die volgend jaar uitkomt op basis van de Scenic?
Hier in Belgie kan je nu een Captur bestellen met grotere bodemvrijheid en een systeem om makkelijker door modder en zo te rijden. Is die in Nederland verkrijgbaar? Ik herinner me een tijdje gelden dat een vrouw hier op zoek was naar zoiets. Dacht dat ze regelmatig in Frankrijk vertoefde en daar op kleine baantjes moest.
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
De meeste magazines houden het op een opgeruigde Megane op basis van de Nissan Qashqai.
Er zijn diverse namen voor deze nieuwe variant in omloop.
De Captur in België met een "grotere bodemvrijheid en een systeem om makkelijker door modder en zo te rijden" is niet toevallig de Helly Hansen versie die hier veel besproken wordt?
Bijgaand een uittreksel uit het Renaultblad Losange nummer 32 over Helly Hansen-uitvoering in PDF.
Het complete blad is te downloaden vanaf de Renaultsite.
Uittreksel uit Losange 32 over Captur HH.pdf
Veel leesplezier.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Afgaande op de foto's in Autoblöd vind ik de Captur mooier (oorspronkelijker) vormgegeven dan de Kadjar.
Zal ook wel iets met op veilig spelen van doen hebben.
Tenslotte hebben de Duitsers ook veel succes met oersaai ogende auto's...
Verwacht overigens dat de foto eerder door Axel57 gepost uit "LAutomobile" dichter bij de waarheid zal zitten.
Lijkt inderdaad een Qashqai in Renault jasje. Niet zo verwonderlijk gezien de samenwerking (Renault is hoofdaandeelhouder van Nissan en de bedrijven delen dezelfde CEO...).
Groeten,
Frank
Captur TCe 120 EDC Dynamique, Bleu Pacifique/Noir Etoile; geproduceerd op 26/3/2014; afgeleverd 2/5/2014; ingeruild 12/10/2018
BMW X1 2.0isDrive Mediterran Blau (Nov. 2015); v.a. 12/10/2018
Heeft inderdaad wel heel veel van de Qashqai weg. Verschillen zijn er natuurlijk wel en (aannemende dat de Kadjar er inderdaad uit gaat zien als op dit plaatje) er zijn wel wat mooie sterke lijnen in de carrosserie getekend!
Ben erg benieuwd hoe de definitieve prijsstelling zal gaan worden...
Even met Carlos gemaild of bovenstaande foto um nou is ja of nee.
Dit is zijn antwoord: Nog even wachten op de echte Kadjar Huite. Dit is 'm niet, maar het gaat wel die kant op.
As. maandag wordt de Kadjar door mij onthult.
Ja maar toen ging het om een Rouge Flammée (Captur HH) en ik moet nog zien of RN de Kadjar in zo'n kleurstelling gaat uitbrengen. Ik hoop dat de Captur over zo'n 2-3 jaar of zo na een facelift in de Rouge Flammée te krijgen is met een motor met een iets betere koppelkarakteristiek. Dan ben ik Carlos' man...
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut