Hallo,
Na de buitenspiegels, die inmiddels hersteld zijn met dank aan het forum, een 2de probleem met de electronica van mijn laguna 3 uit 2008.
We hebben deze week voor het eerst de CD speler gebruikt. In het begin ging alles goed maar nu weigert hij de aanwezige CD in de CD lader 'uit te spuwen'. Ik hoor hem wel door de verschillende CD lades gaan, samen met flikkerende lichtjes van de CD lade waar de CD in zit en die van CD opening, maar de CD komt er niet uit. Lijkt alsof deze ergens geblokkeerd zit in het systeem. Het inladen of afspelen van de reeds aanwezige CD kan ook niet meer.
Is er een mogelijkheid om de CD manueel uit te halen? Of kan ik het systeem op een of andere manier 'rebooten' in de hoop dat het dan terug werkt? Heeft iemand dit al eens voor gehad en er passende, liefst goedkope, oplossing voor gevonden ?
Bedankt voor de hulp,
Wout
CD wisselaar Laguna 3 is geblokkeerd
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 29 mar 2014 14:04
- Actief als: particulier
Re: CD wisselaar Laguna 3 is geblokkeerd
Probeer eens de stekker eraf te trekken en dan de stekker eruit laten en alleen de radio aan te zetten , als deze aanstaat de stekker in de wisselaar terug drukken en hopen dat de cd eruit komt .
Manueel lukt niet daarvoor moet je de gehele kap eraf halen en via de tandwielen proberen de cassette incl cd eruit te krijgen of alleen de cd eruit te draaien sterkte en wij lezen het wel weer .
Manueel lukt niet daarvoor moet je de gehele kap eraf halen en via de tandwielen proberen de cassette incl cd eruit te krijgen of alleen de cd eruit te draaien sterkte en wij lezen het wel weer .
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 21 okt 2011 09:50
- Actief als: particulier
Re: CD wisselaar Laguna 3 is geblokkeerd
Marc,
Sorry voor late reactie maar ik zat in het buitenland. Alvast bedankt voor je reactie maar zou je mij kunnen vertellen hoe ik precies de stekker van de CD speler uit trek. Is die makkelijk terug te vinden en te ontkoppelen of heb ik hiervoor wat extra materiaal en vakkennis nodig?
Bedankt,
Wout
Sorry voor late reactie maar ik zat in het buitenland. Alvast bedankt voor je reactie maar zou je mij kunnen vertellen hoe ik precies de stekker van de CD speler uit trek. Is die makkelijk terug te vinden en te ontkoppelen of heb ik hiervoor wat extra materiaal en vakkennis nodig?
Bedankt,
Wout
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut