Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb al een paar keer opgemerkt dat er een plasje water onder de auto ligt .Nu zie ik in het midden onder de auto een rubbertje dat schuin naar beneden hangt waar soms water uitlekt.Waarvan komt dat?
Hoi;ik heb een espace IV bwjr 01-2004 en die heeft een lekkage via derde remlicht waardoor afdekzil kletsnat wordt.Heb het evn gedemonteerd en geheel schoongemaakt (is al langer bezig want er zat behoorlijk groene aanslag op).Wilde het eerste...
Ik heb een ANWB garantiekeuring laten uitvoeren. Een van de punten die naar voren kwam was de aircopomp. Volgens de keuringmeester maakt de aircopomp lawaai (lagers) en zal geen lang leven meer hebben. Hij adviseerde deze te laten...
Ik heb sinds 2 weken een espace van 2004 aangeschaft.Weet iemand waar de brandblusser moet zitten want die ligt nu los in de deur en ik vind er niets over in het instruktieboekje.
Er zit een radio en cd-lader aan de linkerzijkant in de koffer maar...
Hallo,Ben sinds een maand in het bezit van een espace IV van 01-2004 en het valt me op dat bij een snelheid van ong 45-60 km/h de dakdragers kunnen gaan fluiten.Als ik ze eraf haal is het weg dus het lijkt me duidelijk dat het daar mee te maken...
Gisteren op de A12 terug naar huis. Climate Control keurig op 20 graden automatisch. Plotseling gingen alle ramen beslaan en na een paar minuten werd het ook warmer binnen. Daarna handmatig airco aangezet om te blazen, condens weg en daarna weer op...
Mijn GJK heeft dus een panoramadak en als je die open doet komt er aan de voorkant een soort van spoiler omhoog, ik denk om de wind niet in de auto te laten slaan.
Nou komt het, de linkerkant, dus bestuurderskant, zit los. De spoiler is soort...
Sinds een paar dagen zijn we in bezit van een 2003 espace expression 2.0T. Nu vroeg ik mij af of het zo hoort dat de ventilateurmotor in 1 na hoogste en hoogste stand klinkt als een stofzuiger cq heteluchtkanon :o . Het is zelf zo dat, als je...
Ik ben net lid geworden want ik heb een vervelend probleempje en volgens mij hebben jullie zoveel Renault kennis bij elkaar dat jullie mij wel kunnen helpen..
Een tijdje geleden is het bevestigingspunt van een van de gasveren van de...
Ik ben al een weekje actief hier op het forum en ook wat kennis vergaard, maar gisteren hebben wij eindelijk onze Espace opgehaald; een 2006'er in Privilege-uitvoering met een 68d km jonge 2.0 16V Turbo in combinatie met automaat in het...
Espace uit 2005. 3-punts gordel van achterste stoel is na demonteren ver ingerold en wil niet meer los. Ik heb de gordel al weer in de originele positie vastgemaakt, maar dat helpt ook niet. Is hier een truukje voor of is de gordel niet meer te...
stond net naast een andere espace ( zelfde type als mij, nl Espace IV Phase 2 ) en ik zal dat zijn regelknoppen voor de ventilatiemonden op het dashboard verlicht waren ( je weet wel, die streepjes ). bij mij echter niet.
is dit afhankelijk...
Het vak wil niet goed openen tenzij de bovenkant naar binnen wordt geduwd. Zal wel door het Zonnetje komen waardoor de tuperware iets is gaan krom staan. Maar is gelijk een mooie reden om er een dubbel vak van te maken. Kan gelijk het VDO scherm...
Tijdens mijn aankoop heb ik geconstateerd dat de afdekhoes van de bagageruimte ontbrak.
De verkoper heeft de voormalige eigenaar gecontact maar deze was niet meer in het bezit van de afdekhoes, reden onverklaarbaar.
Mijn auto: Grand Espace 2.0 DCI 2007 175pk ( formule 1 / uit Duitsland geimporteerd)
Tijdens vakantie gaat de dakrail met daarop een zeer solide dakkoffer en orignele renault bevestigings-blokjes verschrikkelijk klapperen en rammelen, met name in...
Vandaag kwam ik deze site tegen (
Nu ben ik alleen aan het kijken hoeveel k ik het beste kan nemen.... Wat ik qua uitleg lees lijkt mij een van 7500k en 55W het mooiste.
Maar ik heb ook wel eens gelezen dat je rekening moet houden met de warmte die...
wij hebben sinds kort een espace (2006, nieuw model) met een panoramadak waarvan het dak prima opengaat, maar het zonnescherm maar half open gaat (dus 2e zitrij niet)
Iemand ervaring met het monteren van parkeersensoren op de achterbumper van een Espace IV?
Ik heb ze bij mijn vorige Espace III net onder de kunstofrand gemonteerd, echter achteraf gezien zaten ze net wat te laag.
Ik weet dat er bij sommige merken...
Ik heb zopas een espca gekocht, een zwarte metallic. Op een mooie zonnige dag stond hij in de zon en viel het me ineens op dat mijn motorkop meet lijkt op een schaakbord. Allemaal kleine witte stippels. Nu wat blijkt.. de lak is er vanaf. Ik snap...
Ik heb lekkage op de vloer van de bagage ruimte aan de kant waar ook de radio/cd zit inhebouwd. Dit is niet tijdens het rijden maar alleen bij stilstaande auto. De lekkage moet van boven komen omdat er duppeltjes op de mat liggen. Ik heb alle...
Het linkerachterportier vertoont kuren.
Als iemand aan de hendel trekt dan gaat het portier later niet meer dicht.
Tenzij het portier een aantal keer met enorm geweld wordt dicht gegooid.
Kortom, ik kan de bekleding van het portier gaan...
Ik heb een Renault Espace IV van 2005. Hierin zit een handbediende airco. Graag zou ik een thermostatisch geregelde airco willen. Is deze om te bouwen? (in alle redelijkheid qua techniek en geld)
Onlangs hebben we een tweede Renault Grand Espace gekocht, vanwege prive problemen, maar ik vroeg me af of je dan de mistlampgrille van de espace 4 phase 2 op een Phase 1 kan zetten. Of moet je dan de hele bumber vervangen?
Weet iemand hoe moet ik het stadslichtje vervangen moeten van mijn espace IV (2.0 16V) uit 2003?
Dit zijn dus de buitenste kleine ronde lampjes (zie foto)
Ik kom er van binnenuit echt niet bij hoor: het is zomaar niet bereikbaar! Alleen met...
Kan iemand me zeggen waar je moet beginnen om het (binnenzijde-)
plafond even eraf te halen, zodat ik een Plafond-DVD-Speler eraan kan hangen?
Ik ben bang dat ik op de verkeerde plek begin :o)
Ik merk nu pas dat er alleen koude lucht komt uit de middelste 2 roosters (welke voor het handschoenenvakje zitten).
Iemand een idee of dit normaal is en dat deze 2 roosters alleen werken voor de koude lucht of heb ik nu een probleem?
En, indien ze...
Wie weet wat de meest handige manier is om de GPS antenne op de Espace IV te vervangen.
Moet de gehele achterste :?: dakbekleding losgehaald worden?
Wat zijn hierbij achtereenvolgens de handelingen?
Hallo. Mijn Espace 2.0 uit 1998 lekt ergens (regen)water naar binnen. Het viel me op dat er water in de opbergvakken onder de voorstoelen stond en dat de inhoud van het opbergvak links achterin bij de wielkast vochtig cq. nat was. Ik kan zo nergens...
Ik heb een Espace 2.2DCI JE type IV uit 2001 en heb het volgende probleem:
Als ik de airco uitzet, en de temperatuur op 16 graden instel, blijft er toch warme lucht uit de luchtroosters komen. Als het buiten bv 18 graden is zet ik de airco liever...
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem.
Ik heb een Espace 2.2 Dci expression met een panoramadak. Schuifdak gaat wel netjes open en toe. Maar de verduistering blijft telkens het laatste stukje cq 30 cm stoppen terwijl ik de knop...
Ben in bezit van een espace bwj 2005 1.9DCI met electronische airco.
Probleem met toevoer warmelucht, links blaast hij zo'n 2minuten warme lucht en daarna constant koude lucht, rechts alles ok
als ik temp verhoog blaast hij links weer efkes warme...
Het rechter parkeerlicht van mijn Renault Espace model IV wil ik vervangen.
Het moeilijk bereikbare klepje weggedraaid, maar dan. Wie weet welke (waarschijnlijk simpele handeling) er
verricht moet worden om het lampje te...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum