Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Kan iemand me uitleggen wat bij de espace III het verschil is van de verschillende uitrustingsniveaus ??
Ik Authentique en privilege ken ik wel, maar wat is een RXE, RXT, RTE en een Etoile ?
Ik ben in het bezit van een espace 3 met bijna 220.000 km op de teller. Ik probeer wat kapot gaat aan de auto te repareren/te vervangen om alles een beetje werkend te houden. Van de bestuurdersstoel is echter de stof van het...
Ik herinner me dat het laatst zijdelings ter sprake kwam, maar ik kan het topic niet meer vinden:
nu blijft ook mijn achterklep op slot als ik de deuren ontgrendel.
Ik heb al royaal de WD40 erop los gelaten (mbv slangetje achter het gammele...
Ik ben sinds vorige maand in het bezit van een Grand Espace 2.0 16V uit 2000. Kon hem voor 1000E overnemen incl. nieuwe APK. De auto rijdt nog heerlijk en ben erg tevreden met alle ruimte en de heerlijke airco.
Mijn eerder deze week gekochte Espace type III (bouwjaar 2001) geeft een storing met de achterklep. Als ik met mijn CVAB de auto ontgrendelt, doet de achterklep niet mee. Die kan ik dan wel ontgrendelen door 2 of 3 of 4 keer op de ontgrendelingsknop...
Wij rijden met een espace, bwj 2000, 1.9DTi.
De airco werkte niet, daarom even naar de garage gereden.
Blijkt dat er lekjes in de 2 leidingen zitten.
Enkel al de aankoop van deze leidingen kost ons meer dan 500 euro, zonder werkuren, vulling...
Sinds vorige week ben ik in het bezit van een Espace III uit 2000. Nu zit er in sommig achterstoelen een vreemd gat. Aan de rechterkant van de stoel zit de handle om de stoel te verstellen maar aan de linkerkant zit het gat zoals te zien op...
Ik heb een Parrot carkit gekocht die ik wil aansluiten op het audio systeem van mijn Grand Espace. Omdat de radio zich onder de bijrijdersstoel bevindt, ben ik benieuwd of iemand er misschien ervaring mee heeft om die stoel uit te bouwen. Iemand...
De climate control van mijn Espace (bj 2002) koelt niet meer wanneer ik deze in de low functie zet, maar blaast warme tot hete lucht. Nou schijnt dat een klep te zijn die aangedreven wordt door een stelmotor. Op zich niet zo'n probleem, echter weet...
Hallo ,
Kan iemand mij vertellen of de middelste stoel achterin ook een 3-puntsgordel heeft of alleen een heupgordel bij een Espace van 2001 2.0 16v ????
Alvast bedankt voor de reactie
Onze Espace 3.0 V6 (model JE) doet nogal vreemd met de verwarming.
Als we op de snelweg rijden, en de motor dus aardig op temperatuur zou moeten zijn, dan blijft de temperatuurmeter op het onderste stipje/balkje/blokje hangen.
We hebben een Renault Grand Espace uit 2000 en we hebben sinds het probleem dat we het klepje niet open kunne krijgen om te tanken. Normaal was het geen probleem maar vanavond een half uur staan hannessen. Hij is niet bevroren, het lijkt of...
Binnenkort kom ik in het bezit van een Espace RXE 1999 phase 3.
Nu heb ik een tomtom one en vraag mij af wat de beste plaats is de Espace.
Heb ook gezien dat de aansteker voor de voeding ver weg zit in het midden naast de...
Sinds een paar dagen geeft mijn buitentemperatuurmeter extreme waarden.
Eerst was de afwijking 11 graden, dus heel strenge vorst. Nu geeft de thermometer waarden aan van 30 tot 59 graden!!
Op zich niet erg, maar mijn kachel...
Mijn naam is Jos, ik ben 39 jaar en kom uit Assen.
Sinds een half jaar in het bezit van een type III 2.0 - 7 zitter uit '97 en was tot voor kort hier zeer blij mee.
Ik ben nu minder gelukkig doordat de kachelradiateuren defect zijn en dat...
Hallo,
ik ben op zoek naar een paar koplampen voor een espace v6 uit 97. Nu worden er types aangeboden voor bj 2000 t/m 2002, maar dit zijn toch de zelfde of niet? Zit hier verschil in en wat is het verschil dan ?
Ik ben stad en land aan het afbellen voor een stoelmotor van een espace type 3
heeft iemand hem toevallig liggen dan hou ik me aanbevolen
Tel 0630 xxxxxx
Sinds kort is het volgende probleem opgetreden: de voorruit van mijn Renault is elke keer aangeslagen. Dit is van het ene op het andere moment gekomen.
Wie heeft een mogelijke oplossing?
Alle mogelijke oplossingen zijn...
Ik krijg mijn airco niet aan de gang altands het word niet koud in de auto
Bij het inschakelen voel ik wel dat de moter zwaarder draait (compressor ??) maar het maakt GEEN verschil in temp.
Bij regen beslaan de ramen heel snel en ook bij de airco...
Hallo van mijn espace III gaat de duer van binnen niet meer open.
Ik heb de bekleding van de deur weggehaald om te kijken wat een loos is , ik kwam er snel achter dat de staaldraad(dunne stang) los was geschoten uit het slot . Je kan er niet goed...
ik wou de pollenfilter vervangen, maar bij het openmaken van het dekseltje aan de linkerkant, stak er geen filter en/of filterhouder in
ik heb wel 2 nieuwe filters, maar weet dus niet hoe deze achter het dekseltje moeten geplaats...
Hallo
Ik heb een espace 2.0 16v bj.2000
Ik moest vanmiddag een stuk achteruit rijden wat ik deed met ong. 20 km/ph en toen hoorde ik ineens een gesis en er kwam rook onder de kap vandaan. ik stopte gelijk om te kijken wat er wat en wwat ik zag was...
Waar zit de luchtinlaten van het airco systeem bij een Espace uit 2001? Ik heb vandaag een schoonmaaksetje gekocht omdat de airco muf rook. In de instructies staat dat de schoonmaakfoam in de luchtinlaat van de airco systeem ngespoten moet worden....
ik ben op zoek naar een Renault Espace, type 3 (1997-2003), gewone uitvoering (dus niet Grande). Ik wil erg graag weten wat de kofferbakafmetingen (en liters) zijn bij normale opstelling met 3 stoelen (dus zonder stoel 6 en 7). De afmetingen kan ik...
Hallo, kan iemand mij vertellen hoe het slangetje loopt voor de achtersproeier van een Espace 3 ?
weet dat hij onder de motorkap naar binnen gaat bovenin vlak bij het luikje voor het interieurfilter maar dan ?
mijn achter sproeier doet het niet,...
heeft iemand een idee hoee ik het beste de hemelbekleding van mijn espace v6 uit 1999 kan de en monteren omdat ik voor de kids een dvd monitor wil plaatsen.
Ik heb een Espace III uit 2001 daarin staat in de opbergvakken voor de voorstoelen vocht. :(
De bekleding is vrij nat, Heeft iemand een idee waar dat water ( vocht ) vandaan kan komen ? :idea:
sinds vorige week heb ik vaak beslagen ramen en lekt er waarschijnlijk koelvloeistof via de kachel ventilator links op mijn vloermat. Eenmaal koelvloeistof moeten bij vullen, maar zie geen snelle lekkage.ene dag meer beslagen als andere, gisteren...
Sinds kort komt er geen warme lucht meer uit de roosters aan de rechterkant. Wel blaast de ventilator gewoon de lucht er door, alleen is het koud. Op alle standen geprobeerd, maar helaas pindakaas, het blijft koud.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum