Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Grand Scenic van 2019.
Hierbij is de car connect connectivity inactief terwijl deze 360 maanden geldig zou moeten zijn. Dit is te zien in de R-link Store. In de auto staat bij dataverbindingen dat deze verbroken is. Hoe kan ik dit oplossen?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Navigatie te updaten moet via de Alliance connect box. Als ik de ID van de auto (VIN) invoer krijg ik de melding dat de info te oud is. (de auto is van sept 2023!) De VIN-code vanuit de Renault app gebruikt maar ook de code bij de voorruit werkt...
Bij mijn Megane E-Tech zijn sinds 14-8 de connect functies uitgevallen.
Op 15-8 werkte het weer heel even maar viel daarna weer uit.
De auto heeft geen contact meer met internet en geeft links boven een auto met een kruisje in het scherm
Ook werkt...
Ik tracht de toepassing Alliance CONNECT Toolbox te starten en krijg volgende error .
The internet does not to be accessible on yoer computer...make sure that your crendetials are valid 002
kan vin niet ingeven