Toen heb ik de ruimte gemeten als je de achterbank neer klapt, en de voorstoel zo ver mogelijk naar voren zet. Dan heb je 1,75 meter ter beschikking. Hmm, niet slecht
![uhm :think:](./images/smilies/think.gif)
Toen schoot me te binnen dat je de rugleuning van de achterbank ook los kan maken. Haal je die er vervolgens helemaal uit, dan is het al wat vlakker, maar nog steeds niet handig om te liggen. Bovendien zit je dan met een losse achterbankleuning die je ook weer ergens in de auto moet opslaan, of je moet besluiten om 'm helemaal niet mee te nemen.
Maar je kan ook deze rugleuning als matras gebruiken. Dan ben je én het gat achter de voorstoelen kwijt, én je hebt geen matras of iets dergelijks meer nodig! Daarbij past m'n koffer (23cm dik) dan precies in de achterbak hieronder, waardoor die mooi als opvulling dient. Met een tuinstoelzitting aan het voeteneind en een kussen voor je hoofd ben je dan klaar! Ik heb het even geprobeerd, en het ligt zeer aangenaam
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Voor twee personen zou het ook nog kunnen, maar dan moet je de hoofdsteunen uit de rugleuning halen, en zorgen voor een kleine matras die je er nog naast kan leggen. En je zult dan aan een kant het gat achter de voorstoel met iets op moeten vullen.
Dan heb je alleen nog iets nodig om de ramen te blinderen. Universele setjes passen niet echt goed in de Zoe. Maar met wat spullen van de Kampeermarkt denk ik dat er wel wat te knutselen valt.
Vervolgens heb ik uitgezocht hoe je het klimaatsysteem in een soort Camper mode kan zetten. Want je hebt wel verse lucht nodig. In de zomer kan het warm zijn, en in de winter wellicht erg koud. Door op de AUTO knop te drukken, wordt het klimaatsysteem actief. Echter gaat deze na 10 minuten al weer uit. Je kan ook via de afstandsbediening het klimaatsysteem inschakelen, maar ook dan is het maar voor beperkte tijd. De enige manier om te zorgen dat deze niet automatisch uitschakelt, is door de auto te "starten". Daarbij gaan dan helaas wel minimaal de LED dagrijlampen branden, en kun je de auto niet opladen terwijl je slaapt.
Om er voor te zorgen dat niemand de auto van buitenaf kan openen (terwijl de key-card in de auto aanwezig is) moet je de auto van binnenuit op slot doen met deze rechtse knop: