Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Laguna po rivilege 2.0
2001
Benzine
De laatste weken nogal vaak de melding brandstof inspuitsysteem en/of esp defect. Vooral bij stationair en/of laag toerental. Auto van contact, opnieuw starten en dan gaat hij weer............redelijk lastig dus. Is hier iets mis met het motormanagement systeem, bezinksel en/of vuil in de tank of is er misschien een andere oorzaak? Heeft iemand hier ervaring mee?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo ,
Wellicht een domme vraag maar ik kan het niet vinden, in mijn navigatiescherm worden netjes de brandstofprijzen weergegeven van de diverse tankstations. Dit is de prijs van Euro95 E10 , kun je dit ook wijzigen naar Euro98 E5 ?
Zo ja waar in...
Goedendag. Wij hebben al tweede auto een twingo 1 benzine uit 2007. Km stand 119.600. Het probleem is als volgt. Er is een garagebezoek geweest ivm nieuwe drukgroep. Na enkele weken viel de twingo onder het rijden spontaan uit en het bleek een...
Vorige eigenaar vertelde al dat ze dat allemaal hebben, de klep sluit niet mooi, het scharnier is lam. Ik wil het scharnier repareren of vervangen. Nu vind ik hier met zoeken niets, maar ook op YouTube vind ik geen tutorials. Ben ik toch de enige,...