bocht verlichten via mistlampen voor
-
Topic author
bocht verlichten via mistlampen voor
hallo beste renault rijders heb mijn project klaar onze scenic van 2001 expresion had geen mist lampen voor
maar nu wel orgineel via de stuur schakelaar was even zoeken maar het werkt
de renault megane scenic 1 en phase 2 zijn voor berijd van af fabriek
1 ik heb de handel voor de verlichting vervangen door een andere van de sloop met mistlamp schakeling
als je deze geplaatste hem en je draait aan de schakelaar dan gaat inderdaad het groene lampje op de cockpit branden
en je hoort een relai kliken
maar nu komt het het is even zoeken voor de kabel die naar voren loopt ik heb de op lossing zo dat jullie niet hoeven te zoeken
2 achter het spat scherm stuur zijde zit de kabel boom de mantel maak je open ongeveer 10 cm je moet de oranje kabel met een paarse lijn hebben dat is de 12 volt plus voeding voor de mistlampen mistlampen in bouwen aan sluiten en klaar en massa kun je van de accu of het Cassie halen
nu heb ik zelf een module gemaakt voor de bochten verlichten als ik richting naar links aangeef gaat ook de linker mistlamp aan
en naar rechts de rechter naturlijk
mensen die interesse hebben ik ben het schema aan het uit werken het enige wat men nodig heeft is een twee stappen relias
zo dra ik het heb uit gewerkt post ik het hier op het forum
groetjes peter
maar nu wel orgineel via de stuur schakelaar was even zoeken maar het werkt
de renault megane scenic 1 en phase 2 zijn voor berijd van af fabriek
1 ik heb de handel voor de verlichting vervangen door een andere van de sloop met mistlamp schakeling
als je deze geplaatste hem en je draait aan de schakelaar dan gaat inderdaad het groene lampje op de cockpit branden
en je hoort een relai kliken
maar nu komt het het is even zoeken voor de kabel die naar voren loopt ik heb de op lossing zo dat jullie niet hoeven te zoeken
2 achter het spat scherm stuur zijde zit de kabel boom de mantel maak je open ongeveer 10 cm je moet de oranje kabel met een paarse lijn hebben dat is de 12 volt plus voeding voor de mistlampen mistlampen in bouwen aan sluiten en klaar en massa kun je van de accu of het Cassie halen
nu heb ik zelf een module gemaakt voor de bochten verlichten als ik richting naar links aangeef gaat ook de linker mistlamp aan
en naar rechts de rechter naturlijk
mensen die interesse hebben ik ben het schema aan het uit werken het enige wat men nodig heeft is een twee stappen relias
zo dra ik het heb uit gewerkt post ik het hier op het forum
groetjes peter
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author
Re: bocht verlichten via mistlampen voor
krijg hellas de bestanden niet toegevoegd weet iemand toevallig waar dit aanligt
groet peter
groet peter
Hide post links |
-
Topic author
hier is het schema
LET WEL OP aansluitingen 85 gaan naar de handel bij het stuur daar zitten twee draden paars en groen die zijn massa geschakeld zie foto
als je volgens het schema werkt zal het perfect werken ook kun je de mistlampen via de normale schakelaar blijven gebruiken
LET WEL OP aansluitingen 85 gaan naar de handel bij het stuur daar zitten twee draden paars en groen die zijn massa geschakeld zie foto
als je volgens het schema werkt zal het perfect werken ook kun je de mistlampen via de normale schakelaar blijven gebruiken
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hide post links |
-
Topic author
als er nog vragen zij hoor ik het wel
groet peter
groet peter
Hide post links |
-
Topic author
heb het vandaag in gebouwd werkt niet zoals het hoorde ik heb het schema aangepast zo dat het wel perfeckt werkt
het bovenste schema kunnen jullie vergeten dus die het gedownload hebben kunnen het weg gooien
want als je het aan sluit zoals eerste schema dan werk je richtingaanwijzer niet als het licht uit is
de draadt aansluiting 87 op het schema die naar de accu gaat moet via een extra relais naar de plus en min van het stads licht
je laat het ralais dus schakelen via de plus en min van het stads licht
de draad aansluiting 86 moet een geschakelde plus zijn via het 2e contackt niet de accessoires stand
dan werkt het prima als jullie het schema gebruiken wat hier onder staat sorry voor het ongemak
groet peter
het bovenste schema kunnen jullie vergeten dus die het gedownload hebben kunnen het weg gooien
want als je het aan sluit zoals eerste schema dan werk je richtingaanwijzer niet als het licht uit is
de draadt aansluiting 87 op het schema die naar de accu gaat moet via een extra relais naar de plus en min van het stads licht
je laat het ralais dus schakelen via de plus en min van het stads licht
de draad aansluiting 86 moet een geschakelde plus zijn via het 2e contackt niet de accessoires stand
dan werkt het prima als jullie het schema gebruiken wat hier onder staat sorry voor het ongemak
groet peter
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-