Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
5 oktober besteld en vorige week ben ik gebeld dat hij maandag 3 maart beschikbaar is om op te halen.
Woensdag toch maar even gebeld wat hij nou gaat doen met de auto op zaterdag en zondag.... Hij snapte hem en ik heb gisteren eindelijk de Captur op mogen halen. Wat een genot om in te rijden, lekker zinloos rondjes rijden omdat je er zo blij mee bent en vandaag maar eens gaan kijken waar ik nog meer naar toe ga!
Renault Captur Energy TCe90 Dynamique
Gris Silver met Noir Etelle
Besteld 5 oktober, geleverd 28 februari.
Hey, goed gevonden Huite : strontgoeie plaat Angy (dat verraadt mijn leeftijd: strontgoed nummer moet ik zeggen) maar daar komt mijn pseudoniem niet vandaan. Het is simpel een samenvoeging van de namen van mijn vrouw en mijzelf.
Ik heb de Captur besteld op 23 december 2013 en heb net het bericht gekregen dat hij klaar staat voor transport. Dealer gebeld en hij verwacht hem 20 maart binnen. Nog een week om alles klaar te maken en met een beetje geluk rijd ik eind maart in de nieuwe Captur.
Hopelijk loopt alles volgens planning… In mijn ondertekening de specificaties gezet, ik ben druk aan het lezen wat hier nog meer voor goede tips en ervaringen zijn. Ik denk in elk geval aan een extra setje velg/band. (standaard velg voor winter gebruiken) Maar zal eens kijken wat iedereen denkt in het juiste draadje op het forum.
Vriendelijke groeten,
DutchCo
Captur Energy TCe 90 S&S Dynamique
Two-tone Gris Casiopée/Noir. Zipper Bekleding Noir, Rubber Matten.
Clio 4 armleuning, Pack Style 1, Pack City Camera 2, Park Sensors Back & Front.
Skidplates Back & Front, 17" Diamantee Noir, 18" ZCW Angel Black, Privacy glass.
Volgens mij worden er op het moment niet veel Captur's geleverd en wachten er veel mensen in spanning. Inclusief ik. Het is week 11 en die van ons wordt (volgens de dealer) in week 11 verwacht. Ik ben benieuwd, want het wachten ben ik nu wel beu. Ik wil zooooo graag zelf gaan ervaren wat de huidige Captur bezitters ervaren met hun nieuwe auto. Heeeel veel positieve reacties hier op het forum en daar word je alleen maar meer blij van om dat allemaal te horen. Ik hoop ook zo snel mogelijk mijn ervaringen hier te kunnen delen. Tot snel.
Renault Captur Energy TCe 90 Dynamique
Ivoire/ Noir, interieur Ambiance Zwart.
Zipper bekleding stof 'Noir'.
Pack city Camera.
Vaste trekhaak.
Wielen in kleur Diamantee Noir.
besteld 28 okt 2013
En zoals verwacht staat onze Captur nu bij de dealer. Nu nog helemaal klaar maken voor aflevering en dan kunnen we ons nieuwe karretje volgende week vrijdag ophalen. Yeahhh
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Pack city Camera.
Vaste trekhaak.
besteld 28 okt 2013
En binnenkort wordt de net zo mooie combi gris cassiopée / noir étoile toegevoegd aan de groeiende groep Capturs! Vanaf zaterdag 22 maart toert 'ie (ik ben een vrouw dus voor mij is het een 'hij' ) rond in de Randstad !
Thanks Dutchco. Achter onze Captur stond dezelfde kleurcombinatie die jij hebt uitgekozen en die zag er toch ook heel chic uit.
En daarachter stond een bruine met een zwart dakkie.
Mooi gevonden Tce120ECD!!
Pack city Camera.
Vaste trekhaak.
besteld 28 okt 2013
Morgen is DE dag. In eerste instantie zou het vrijdag zijn, maar de aflevering is een dag vervroegd. Dat vinden wij helemaal niet erg hoor! Jammer alleen dat ik morgen moet werken met dat prachtige weer. Morgen onze eerste bevindingen van onze nieuwe Captur.
Pack city Camera.
Vaste trekhaak.
besteld 28 okt 2013
Hallo allen, wat een prachtwagen. De Captur stond gisteren klaar in de showroom om door ons meegenomen te worden. Door de verkoper werd er heel wat tijd gespendeerd om alles heel goed uit te leggen. Top! We hebben alles nagelopen en het enige puntje wat ons opviel is dat de ramen niet gegraveerd zijn. Maar de verkoper achtte dat niet nodig. Prima voor ons. De clio armsteun wordt er later ingemonteerd omdat hij toch wel zeker wilde weten of de captur armsteun echt niet goed is. We kijken het even aan en anders gaat de clio armsteun er alsnog in. Verder alles perfect. En daar gingen we met onze niewe ooto. In 1 woord geweldig. Wel jammer dat hij vandaag zo nat wordt met dit "zaad" weer in Brabant.
Pack city Camera.
Vaste trekhaak.
besteld 28 okt 2013
@JuudJes:
gefeliciteerd met je nieuwe auto en veel plezierige km's toegewenst.
Word je nu financieel of anderszins gecompenseerd voor het niet-graveren van de ruiten, want je hebt er wel voor betaald via de post kosten rijklaar maken?
Dank je CAPTURBO. Ik heb het gevraagd waarom de ruiten niet meer gegraveerd worden. Het antwoord was ons heel duidelijk en we hebben er verder geen woorden over vuil gemaakt. Wij zijn ontzettend blij met onze Captur en gaan er lekker mee rond touren. Binnenkort zal ik eens wat foto's posten.
Pack city Camera.
Vaste trekhaak.
besteld 28 okt 2013
Hee Arjan, bij ons heeft het een maand geduurd vanaf "auto geproduceerd" naar aflevering naar ons. Maarja, misschien duurt het bij jou niet zo lang. Wie weet!!
Pack city Camera.
Vaste trekhaak.
besteld 28 okt 2013
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb sinds kort een Renault Captur 1.5 DCI uit 2018
Van 2016 tot 2022 heb ik een Peugeot partner 1.6 diesel gereden.
En bij die diesel moest er ongeveer na elke 150.000 km een tankje gevuld worden met nieuwe additief.
Nu is mijn vraag heeft de...
Ik weet niet of het bestaat maar ik zoek Captur 1 velgen met carrosseriekleur accenten.
Ik ben in het bezit van een felrode Captur uit 2015 en weet niet of dit bestaat.
Het lijkt mij wel heel erg gaaf.