zoe2goe schreef:Ik vind 81% voor 79k heel erg laag. Heb je wel de laatste LBC update (ook Canze, firmware, LBC), soft: 0854?
Overigens: als je die geïnstalleerd krijgt schiet je SOH naar 98% en het duurt minstens een jaar voordat deze is ingeleerd. De mijne staat nu (2013 ZOE, 2017-09 update geïnstalleerd, 95k) op 95%
Nope, die LBC update heb ik denk ik nog niet gehad. Komt bij de volgende beurt dan denk ik wel (als ze t gratisch doen, anders wacht ik SOH<75% af). Overigens heb ik er zelf weinig last van hoor, mijn woon-werk-vv is zo'n 55km. Met de boodschapjes enzo erbij red ik het iedere dag makkelijk. Alleen wanneer ik andere afspraken heb wisselen mijn vrouw en ik van auto, ga ik met de XC60, zij met de Zoe. En dan is 112km woon-werk-vv voor haar in de winter net wat krap. Dus eigenlijk had ik moeten zeggen: Zoe heeft deze winter Fastned wat vaker gezien. Ik maar zelden
Voor wat betref 11kW laden: onze L24 laadpaal is ook 11kW, maar volgens CanZe haalt die maar net 9kW. Dus dat daar wat verschil tussen zit ben ik wel gewend....