Model/uitvoering : Megane 2
Bouwjaar : 2003
Brandstof : Benzine
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mogelijkheid om via mijn telefoon muziek af te spelen op de originele radio oftewel een aux kabel.
Het gaat om een Cabasse auditorium tronic waar de 6cd wisselaar in de radio zelf zit zegmaar en de versterker in de kofferbak.
ik heb al meerdere opties gezien zoals kabels en audioboxen alleen deze zijn allemaal niet geschikt voor dit type.
Is er iemand die misschien een idee heeft?
Aux optie Cabasse auditorium
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Global Moderator
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 22 apr 2025 18:19
- Actief als: particulier
Re: Aux optie Cabasse auditorium
Je kunt een kabel aansluiten op de versterker in de kofferbak. Het is niet helemaal plug-and-play, je moet de middelste rode stekker in de versterker losmaken en daar een connector bij in steken. Maar die kabels zijn wel kant en klaar te koop.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 10 apr 2025 22:45
Re: Aux optie Cabasse auditorium
In mijn vorige Renault, laguna 2.0 privilege zat een cabasse radio met de cd speler gewoon in het dashboard. Voor deze radio had ik op ebay in Engeland een kabel besteld die aan de achterzijde in de radio geplugd werd. Daaraan zat een plug die op de plek van de hoofdtelefoon in de telefoon of mp3 speler kon. Die aux aansluiting moest nog wel in het radio menu geactiveerd worden. Veel plezier van gehad.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-