Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik hen een Renault E-tech waar het beste om niet meer bij snel laders op te laden zie tekst hieronder van het service rapport.
Heeft iemand hier ook problemen mee?
Tijdelijk alleen hier aangeboden voor de liefhebber mijn zwarte Megane F1 team R26 nr. 0803 uit 2008.
De km-stand is ongeveer 92000 en hij is voorzien van een nieuwe apk.
De auto is geheel origineel en rijd perfect, alles werkt behalve;
- beide...
Hallo
Sinds gister in het bezit van een Zoe van 2015 (Q210), volgeladen van de garage meegenomen en onderweg moest ik wel bij laden, afstand die ik moest afleggen was ruim 150km.
De laadpaal was een 22kw en telkens de status check de verbinding op...
IK heb de afgelopen vijf weken alleen maar korte ritjes gedaan met mijn Renault Megane Plugin Hybrid.
Nu kreeg ik vanmorgen de melding: Elektrische syst controleren.
Er brandt geel driehoekje links op scherm en het gele lampje met de...
Omdat ik iedereen hoor over het laden tot 80% i.v.m behoud van de accu heb ik hier een vraag over.
Wanneer ik bijv. overdag aan het laden ben dan kan ik zelf het proces stoppen bij 80% maar hoe zit dat als je niet thuis bent of als je de auto...
Om te voorkomen dat iedereen maar gaat laden aan mijn stopcontact buiten heb ik er een schakeling tussen gezet die meet hoeveel de Captur gebruikt tijdens het laden, zo'n 22000W.
Als ik de auto laad, en hij is vol, dan komt er een pop-up van de...