Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik kijk er eigenlijk wel naar uit om dit zelf te doen, maar dat zal voor volgende maand zijn (onder toezicht ) voorlopig moet ik maar een auto lenen of huren.
Dit is educatief! Haha bedankt mannen en zeker tot later!
Btw Mechanic dat klopt, ik had de distributie al overwogen nadat Kaleido het zei, maar ik herinnerde me een gesprek met een Renault dealer een tijdje geleden toen deze auto het voor de 1ste keer opgaf. Toen ik mijn auto ging ophalen zei ik dat ik dacht dat het aan de distributieriem lag (maar de luchttoevoer was toen verstopt) hij zei dat deze auto een ketting had en geen riem en dat een ketting bijna nooit kapot gaat "nooit" heb ik onthouden maar "bijna" was ik vergeten
Dit is een lesje voor me, zeg nooit nooit en neem alles in overweging. Dit had leuker geweest als ik meer tijd had en als het zomer was!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Onze auto, Renault Clio sport 2.0 16V uit 2001, start niet.
Hij maakt geen enkel geluid en de Renault dealer komt er met de laptop niet in om te kijken waar de fout code zit.
De eerste keer toen hij niet startte, hebben we hem een 20...
Ik heb een vraag over mijn Renault Espace 5. De remblokken en schijven aan de voorkant zijn aan vervanging toe, alleen de garage waar ik normaal altijd mijn banden laat vervangen vraagt bijna 500 euro om de blokken en schijven te...
Mijn Opel Vivaro Tour uit 2003 (1.9 Diesel = identiek aan Trafic) staat in panne in Frankrijk.
Voor zover ik zelf kon zien, is het de alternator die het begeven heeft.
De lokale garagist heeft ernaar gekeken en bevestigt deze diagnose. Hij...
Ik ben vrij lang en rij al mijn hele leven met een maatstoel. Ik vertel het merk van de stoel niet vanwege eventuele reclame, plus dat de NL werkplaats van dit merk sub-optimale diensten en producten levert.
auto: Renault Captur 0.9 Expression 2014
doel: hulp bij inbouwen Android mediascherm unit met achteruitrij camera met recente Android versie.
afstand: tot circa 70 km van Twente
Mijn pas aangeschafte Captur (zie avatar) heeft nog de originele radio...