Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een renault megane scenic.....een top auto ben er heel blij mee
Voorheen 4 jaar audi a4 gereden...geef mij de scenic maar!
Nu zit ik met het volgende ik heb de uitvoering zonder middenarmsteun. Nu heb ik een mooie gezien voor 150 euro met 2 armsteunen en dat grappige rolluikje. Ik hoor verhalen dat hij electrisch verstelbaar is.....nu is mijn vraag kan ik hem ook gewoon zo inbouwen zonder electrisch verstellen, gewoon een armsteun waar een armsteun voor is. Of moet omdat je anders de stoelen niet meer kunt verstellen.
Ik wil graag een middenarmsteun alleen zonder die electrische poeha.
Je kunt wel de armsteun inbouwen maar hebt jij daar niet de OBD2 stekker op de de bodem tussen de voorstoelen zitten om de de auto uit te kunnen lezen als er problemen zijn.
Hebt zelf een scenic van 2004 wel met armsteun en die moet bij mij schuifbaar zijn want ik heb daar de stekkeraansluiting zitten.
Groetjes Henk
ex total loss Renault Grand Scenic 2.0 16V 2004 benzine in afwachting van een Renault Captur HH 1,2 EDC met extra Toeters en Bellen.
Kan ik daar geen ruimte voor maken. Heb gelezen dat inbouwen met die electrische boel nogal verwarrend is. Gezien renault storinggevoelig is brand ik mijn vingers daar niet aan. Heb de middenarmsteun nog niet gekocht.
Ik zit met dat zelfde probleem bij mijn 2006 Scenic en inderdaad daar zit de ODB stekker.
Zelf heb ik al zo'n console gekocht, maar begin te twijfelen of ik deze wel echt wil gaan plaatsen.
Zoals ik al aangaf heb ik hetzelfde probleem, dat ik de aansluiting niet vind.
2006 Grand Scenic 1.5 dCi Expression Comfort Tech Road
Ik ga in elk geval niet door met dit project. Jammer, want ik had de ruimte kunnen gebruiken in plaats van het open plateau. Maar als ik aan de originele kabels moet gaan tornen, dan laat ik het liever over aan iemand die weet waar die mee bezig is. Voor de snelle beslisser heb ik dus nog een console hier in de aanbieding. Ik probeer het nog te retourneren naar het bedrijf waar ik het gekocht heb, maar als ik hier iemand blij kan maken, stuur maar even een mail of PB.
2006 Grand Scenic 1.5 dCi Expression Comfort Tech Road
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Een hele goeie avond iedereen,
Sinds een tijdje ben ik de gelukkige eigenaar van mijn prachtige Megane uit 2014. Toen ik de auto zag, kon ik 'm niet laten staan gezien de goeie deal. Echter zat er geen keyless entry op. (Ik dacht dat dit een...
Ben al zeker een half jaar bezig om een draadloze oplader voor de `arcana in te laten bouwen.
Wie heeft dit al standaard in zijn arkana zitten, en hoe ziet het er dan uit.
Het opladen is dan ook op het multimedia scherm te zien.
Sinds kort zijn wij de gelukkige eigenaar van een 2021 Megane Estate met een 7 easylink display.
Het enige wat we missen op de redelijk complete auto, is een achteruitrij camera.
Nu heb ik al enkele avonden gezocht op internet om een...
Renault Kangoo I 1.2 16V 2005, D4F730 (facelift versie)
Mijn homokineet aan de wielzijde links voor tikt. Ik wil deze vervangen, maar als ik op verschillende onderdelen websites kijk is het mij niet duidelijk welke ik moet hebben. De verwarring zit...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik woon op Curaçao en heb bij mijn moeder een Renault Modus 2005 staan. Er wordt iedere maand sowieso wel een stuk in gereden.
Onlangs bij de garage heeft men het lampje: 'onderhoudsbeurt'...
Hallo ik heb sinds kort een clio 2 ph 2 2005 een 1.4 16v.Hij kraakt behoorlijk in de voorwielophanging en ik voel speling aan voorwiel in verticale richting en ook links - rechts, dus ik denk zowieso fuseekogel en stuurkogel. Als ik op kenteken zoek...
Laatst een megane grandtour station uit 2005 gekocht.
Niks mis met de auto en loot perfect.
Enige wat nu blijkt is dat als ik de ruitensproeier functie voor voorruit wil gebruiken er niks gebeurd en als ik die voor achter gebruik...