Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Bij mijzelf met de dongle.
Maar het probleem hangt niet samen met de dongle, maar in het wireless deel van Android Auto zelf. Anderen ervaren hetzelfde probleem ook op andere automodellen met native wireless Android Auto.
Helaas zitten er gewoon zulke vervelende bugs in Android Auto waar Google mee kampt :-/
Spotify kun je ook prima afspelen via de bluetooth verbinding. Dat lukte me eerst ook niet maar ik zag later dat je dan bij de instellingen van bluetooth ook het muzieknootje moet aanvinken en dan werkt het gewoon. Wat tot nu toe niet in beeld verschijnt is de album art, het hoesje van het album.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn nieuwe Talsiman komt met een easylink met SW versie 283C39788R , deze is al 3 jaar niet geupdate. Ik begrijp dat deze alleen door de renault dealer geupdate kan worden , omdat deze versie de OverTheAir updates blokkeert. Je zou hem moeten laten...
Inmiddels android auto laten activeren en het werkt prima in mijn Zoe van 2015
Graag zou ik dit draaloos willen maken.
Iemand ervaring met een wireless android auto dongle of kastje die werkt zonder problemen dan hoor ik dit graag.
Ik ben nieuw op dit forum en wil jullie ten eerste bedanken voor de vele handige tips! Ik ben 25 en rijd nu ongeveer 7 jaar renault. Tot op heden ben ik zeer tevreden.
Drie maanden geleden heb ik een Renault Megane uit begin 2018...