Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor wanneer je wat hulp kan gebruiken of wilt aanbieden.
Forumregels
Let op, geen commerciele aanbiedingen hier, die zullen zonder bericht worden verwijderd.
Ontvangt u commerciële reactie's en niet van een sponsor, laat het ons dan weten.
MrtnD schreef: ↑04 feb 2020 14:10
Gaaf dat dit kan!
Ik heb sinds een paar weken een Captur uit 2013 (R-link) en zou heel graag Android Auto willen gaan gebruiken. Klinkt wel als een lastig klusje - is er iemand die er de spullen voor heeft en me hierbij zou willen helpen? Liefst omgeving Utrecht maar ik wil er ook graag een stukje voor rijden.
Ik heb een Clio Limited uit 2016 en zou ook wel héél erg graag Android Auto willen gaan gebruiken maar woon in het N/O van het land.
Toevallig iemand bekend met zo'n genie uit Gr of Dr die het voor me zou kunnen fixen? #dtv
Laatst gewijzigd door Admin op 20 jun 2020 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:afgesplitst van https://www.renaultforum.nl/forum/android-auto-voor-rlink-1-activeren-t27825.html
Ik ga 22 oktober weer righting hoogeveen en ben daar t/m 25oktober.
Dus voor de liefhebbers in die omgeving die Android Auto geactiveerd willen, laat het me weten.
Stuur een bericht naar mij hier of via mijn marktplaats advertentie.
Wie kan mij daar bij helpen moet iets in de software aangepast woorden is nu maar beperkt met de carplay box kan je alles ontvangen wat er op je telefoon staat draadloos. Natuurlijk tegen vergoeding omgeving den Haag.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Inmiddels android auto laten activeren en het werkt prima in mijn Zoe van 2015
Graag zou ik dit draaloos willen maken.
Iemand ervaring met een wireless android auto dongle of kastje die werkt zonder problemen dan hoor ik dit graag.
Wij hebben een Zoe met een R-Link systeem. Android Auto werkt het niet met de telefoon (Samsung) van mijn vrouw. De telefoon zegt verbonden . De auto laat wel het AA icoontje zien, maar zegt daarna niet verbonden . Iemand een idee hoe dit op te...
Ik wil een Android radio in mijn kadjar maken ipv de orginele radio.
Nu heb ik de bose editie, daarbij zitten er 3 knoppen naast de radio voor parkeerhulp, lane assist etc.
Hoe kan ik deze knoppen bedienen als...