Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb sind een paar weken een twingo die mij overiges uitstekend bevalt,maar heb toch nog een probleem
namelijk de radio krijg ik niet aan de praat.
Ik ben al bij de garage geweest en die heeft de code voor mij opgevraagd maar als ik deze...
Een tijdje geleden was ik op m'n werk (ok, elke dag) en kwam een klant iets afhalen. Hij reed dus in een twingo die dusdanig luxueus was ingericht dat het volgens mij een baccara was. Getint glas leren interieur en volgens mij ook airco en...
Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen een Twingo Easy en een Twingo met Quickshift5 versnellingsbak. Of is de Easy gewoon verbeterd en is er toen een andere naam aangehangen. En als er daadwerkelijk verschil is, wat merk je daar tijdens...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum