Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb in april een twingo uit 95 van mijn vriend gekregen
die ben ik nu rustig aan telkens beetje bij beetje aan het
veranderen en aangezien er geen hoedenplank bij zit heb ik
er 1 gevonden maar die is eigenlijk voor een twingo uit...
Ik was even aan het googelen naar een forum over de twingo en ik kwam een twingo forum tegen (twingoforum.nl) - echt alleen over de twingo en voor alle twingo liefhebbers.. Erg leuk! :) Moet je maar even checken....
Wij willen een nieuwe Twingo kopen, we zien er echter bijna geen rijden terwijl je wel heel veel C1, peugotjes etc. ziet
Weet iemand hoe dit komt, bevalt ie niet?
Dit is wat we gekocht hebben, een Twingo II 1.2 60 Authentique eco2 in de kleur Bleu Extreme TERNA. Hierop zitten van die simpele wieldoppen, graag maak ik hem iets fraaier!! Ik ben op zoek naar de Twingo II GT velgen, wellicht is er iemand die deze...
Op mijn Twingo (kleur: metallic grijs/zilver, officieel: boreal) zit een hele lange blauwe kras. De kras zit er echt in. Ik vroeg me af of er iets voor is om dit niet meer zichtbaar te maken?
Michelin Energy X Banden (zat onder een Renault Twingo)
maat: 175/65 14
GLOEDNIEUW!! heeft alleen onder de auto gezeten voor 50km ongeveer.
de auto had gelijk lichtmetalen velgen gekregen. de banden zitten nu
om stalen velgen. maar ze zijn...
Ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraagje. Ik heb een twingo uit 97 en heb een probleempje me de display-verlichting. Als ik m'n lichten aanzet dan wordt het display met de snelheidsmeter donkerder dan wanneer de lichten uit zijn. :?...
hallo, ik heb een vraag. Distributie riem van een twingo uit 95 en een uit 93. Moeten die vervangen worden?
want ga er donderdag naar een kijken en die man vertelde me dat dat een ijzere is en dat die niet vervangen hoeft te worden. Klopt dit?
Hallo allemaal,
Ik wil een twingo 1.2 uit '97 gaan kopen. Maar ik heb geen idee waar ik dan op moet letten, ik las iets over de subframes ofzo?
En de verkoper wil er 2000,- voor hebben, is dat een goede prijs voor een auto met 130.000 km op de...
Ik heb sinds vorig jaar een Twingo! Ik ben erg blij met 'm maar nu zou ik er graag een opendakje in willen. Het is een Twingo uit 2000. Het dakje wil ik erin laten zetten omdat ik zelf niet zo technisch ben en ik natuurlijk geen...
Hallo ik wil graag mijn twingo stoelen schoonmaken en met name de bekleding, kan ik dit gewoon met een sopje doen of hebben jullie een ander alternatief?
Volgende week krijg ik mijn renault twingo 1.2 comfort.
Ik wil achter in de bagageruimte een op maat gesneden kleed leggen voor mijn hond, maar ik kan nergens de binnenmaat vinden van de bagageruimte.
ik hoop eigenlijk dat iemand hier mij daarmee...
:x Zolang de twingo al bestaat rij ik deze al. Om de twee a drie jaar heb ik mijn twingo altijd naar tevredenheid ingeruild. Ik ben een bewaarfreak en heb dus alle offerte en rekeningen bewaard van alle aangekochtte twingo's.
De afgelopen 6 jaren...
Ik ben sinds kort in het bezit van een Twingo in basisuitvoering uit 1997.
De wieldoppen die erop zitten vind ik eigenlijk niet echt geslaagd, en ik vroeg me af of er ook andere wieldoppen in de maat 13 leverbaar zijn. Wel dan van...
Hoi Hoi. Ik ben op zoek naar een leuke Twingo, nou wil ik graag weten waar ik op zou moeten letten en ik zou graag ook willen weten wat nou de nadelen zijn van een Twingo. Ik rij nu een Seat Ibiza uit '92 en vind een twingo gewoon veel leuker. Heeft...
Bij een universele dealer heb ik een mooi Twingo gezien uit 2004 met 41.ooo km. op de teller.
Verder heeft hij Airconditioning, boordcomputer, bumpers in carrosseriekleur, centrale portiervergrendeling afst.bed,
enkele airbag,...
Ik ben op zoek naar 4 lichtmetalen velgen zoals op de foto voor mijn Twingo uit 1995 (13 of 14''). Wie weet welk type het is en waar ik ze betaalbaar (liefst gebruikt) kan kopen?
Ik heb van een vriendin voor mijn twinge booskijkers gekregen, maar nu vraag ik me af of ik niet strafbaar ben als ik ze op mijn twingo doe? Of is het niet strafbaar? Wie kan mij dit vertellen?
Alvast bedankt.
Groetjes Keetie.
Heb net een twingo 1995 gekocht. superwagentje :D
Nu heb ik het volgende: De rugleuning staat te schuin / en wil niet recht genoeg, voor mij geen probleem maar voor mijn vrouw wel. Is dit te verhelpen? bv door de rugleuning los te draaien...
Is er iemand die weet hoe de ruitenwisser voor van de Twingo het beste verwijderd kan worden.Ik begrijp wel dat de 2 moertjes los moeten maar daarna zit de ruitenwisser nog steeds muurvast. (waarschijnlijk niet los geweest sinds 1995).Ik heb...
Dag mensen, ik ben nu twee keer bij de dealer geweest en heb twee keer gevraagt wat voor type olie er in een 10-97 twingo moet. De een zegt 5w40 de ander 10w40 :? Wie kan mij het juiste antwoord geven?? het gaat om een 43kw motor.
Hallo,
Ik ben van plan een twingo te kopen,98,99of2000. Kan iemand mij een advies geven :qua duurzamheid, stillheid en onderhoud,zijn ze de oudere de betere of anders om.....bedankt
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum