Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hallo
Ik heb een achterruitenwisser (blad) nodig voor een Twingo 1995
Ik wou deze halen bij een autoonderdelenzaak maar die zegt dat je die bij de dealer moet halen.
Weet iemand wat zo'n ding kost?
ik kan hem nl ook via "ruitenwisser online"kopen en daar kost die 22,10 euro incl. verzendkosten.......ben ik dan goedkoper uit?
Ik hoop van iemand te horen.
Gr Martijn
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goede dag.
Hierbij mijn vraag is er iemand in de buurt van Amersfoort/Harderwijk die mijn Grand Scenic 2011 kan uitlezen met Canclip?
Mijn parkeersensoren achter geven een foutmelding ,heb ze uit geschakeld in het menu en alleen de voorkant werkt...
Ik moet de achterwiel remcilinders vervangen van mijn Twingo(bouwjaar 2000, type C066M5) en wil deze online bestellen maar ik kom er niet achter wat de juiste maat is.
Wij hebben een trafic 3 2016 passagier bus waarvan de verwarming in de vloer achter altijd warme lucht blaast.
Zelfs wanneer ik van voor de airco aanzet en de achter blazers op koud blijft er uit de vloer warme lucht komen.
Zelfs als alles van...