Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Forum
Onderwerpen
Banden en velgen Voor alle informatie over verschillende type banden en (lichtmetalen) velgen.
daag iedereen,
ik heb mij een kangoo aangekocht 2maanden geleden aan een particulier
maar ik denk dat mijn rechter roulement kapot is aan het wiel want hoe rapper ik rij hoe luider het geschraap dusja
het kan bijna niet anders dan het roulement...
Model/uitvoering :
Bouwjaar :
Brandstof :
Hallo allemaal.
Ik heb een renault 5 gtx automaat die soms wel op het juiste toerental schakelt en meest van de tijd niet goed schakelt behalve als de nood modus gaat branden is dit een bekend probleem...
help!
ik heb gisteren problemen gekregen met mijn renault scenic van 2002.ik hoorde ineens een geluid uit de versnellingsbak wat klonk als mis schakelen(tandjes poetsen).de versnellingen pakte toen niet meer terwijl de koppeling gewoon werkte.nadat...
Aan het L wiel had ik een verdacht gerammel.Ik ben toch maar gaan zien.Als ik de klauw vastpak en op het wiel klop dan is het geluid weg.Ik heb hier van dat anti piep spul staan of is dat maar een lapmiddel?
Ik heb recent een Renault Megane Grand Tour automatic uit 2006 gekocht. Hij rijdt prima, maar waarvoor is het knopje links naast de versnellingspook met daarop + M -.
Ben nieuwsgierig en kan het niet vinden in de boekjes.
Ik heb een Megane GT van 2004 met een 2.0 16v motorblok.
Helaas is onze vakantie deze week vervelend afgelopen, omdat het druklager in de versnellingsbak het begeven heeft.
Maar goed, hij heeft inmiddels 220.000 km gelopen dus het...
Ik ben in bezit van een Renault megane grand tour 16V 2.0 uit 2005
Als ik de caravan er achter hang dan zakt hij achter erg door.
Nu ben ik van plan vervangende veren er onder te monteren van MAD type HV-140478
Heeft iemand ervaring met deze veren?...
Ratelend geluid met name bij naar links sturen aan bestuurderskant? Dit is waarschijnlijk de homokineet. Is deze los te vervangen of met as? Is het raadzaam om bijde kanten de k=homokineet te vervangen?
Wellicht kan iemand mij helpen, wij hebben sinds een paar weken een megane grand tour uit 2005 gekocht. Deze trok bij de proefrit al iets naar links maar dat zouden ze verhelpen door hem uit te lijnen. Dit gaat even goed en na een...
Mijn Laguna Coupé maakt soms een krakend geluid links achter de bestuurdersplaats. Het geluid lijkt daarbij van buitenaf te komen.
Dit is het geval bij oneffenheden in de weg, maar ook bij stevig aan het stuurwiel draaien.
Omdat ik mogelijk de komende week i.p.v. 80 pk na het chippen 110 pk ter beschikking heb....zou ik weleens willen weten of er op dat blok ook een 6 versnellingsbak past en zo ja, van welk type Renault zou die dan moeten zijn ?
Mij is namelijk geen...
ik ben van plan om een clio 1.5 dci te kopen.
maar de auto heeft een klein probleem
de pook beweegt wat naar achter en voor.
naar het schijnt hebben deze auto´s dat vaker.
maar aan wat ligt dat percies?
en hoeveel kost dat om het te laten maken?
Waarschijnlijk ben ik al de zoveelste met problemen met het bandenspanningssysteem.
Ik heb een Megane Scenic 1.8 16V van april 2002.
Vanmorgen heb ik mijn dealer gebeld en gevraagd of zij het systeem softwarematig kunnen uitzetten.
Het antwoord was...
ik kreeg vanmiddag ineens de melding transmissie controleren, en de automaat schakelde niet meer zo lekker.
nou had ik begrepen dat dit een nood programma is ofso.??
maar goed, ik heb ff advies nodig.
ik ben bij de garage hier...
hallo,
laatst toen ik achter m,n auto stond viel het mij op dat hij rechts scheef hangt.auto op vlakke vloer gezet en hangt idd rechts in de kont,scheelt bijna 2 cm vanaf de grond tot spatbordrand.schokbrekers en rubbers zijn goed.iemand een idee?
hallo ik soms een probleem
met mijn megane grandtour 2004
als ik gewoon optrek is er niks aan de hand
maar als ik hard optrek tot 3000 rpm
dan loopt het toerental op maar hij pakt
hem later toch weer in de versnelling
maar dit gebeurt alleen in de...
wie weet waar/bij wie?? ik mijn 2 achteras rubbers van mijn laguna 19 cdi bj 2003 kan laten vervangen en wat ong de totale kosten zijn??? Graag in de buurt van Heerlen,gr henk
Ik heb vorig jaar juni voor 2 nieuwe banden laten monteren bij de S....T.
Na 2 weken begon mijn stuur te trillen bij het remmen, dus ik terug naar de S....T en daar zeiden ze...
Bij het opschakelen naar de tweede versneling van mijn Grand Scenic uit 2007 merk ik sinds kort een soort weerstand. Ik hoor geen geluid, maar het is net alsof je door een bak vierkante knikkers heen moet. Om het ingewikkelder te maken, bij koude...
hallo
ik heb een clio uit 91 (voor weinig gekregen)
nou hoorde ik een wiellager denk ik
dus ik opgekrikt als ik nu aan het wiel trek zit er behoorlijk speling aan bijde kanten in de hele veerpoot beweegd gewoon als ik van bovenaf bekijk met de kap...
vandaag nadat hij bij een zebrapad stil stond drukte hij zijn koppeling in en zette hem in de versnelling, na het oplaten komen deed de auto niks meer, kwam niet vooruit niks.
Wat is nou het beste voor mijn twingo 1,216v(2004) 37000 kilometer gelopen.
De ene dealer zegt dit en de ander weer dat.
Ik heb bij de dealer wel kunnen achter halen wat er nu in zit en dat is 5w/40
Maar ik wil shell olie erin doen ik heb er goede...
Vanochtend wou ik mijn auto uit het parkeervak sturen en merk bij het wegrijden (wat ik normaal beetje 'losjes' doe vanwege de ruimte) dat mijn auto naar links toe trekt. Ik ben uitgestapt om te kijken of er toevallig geen band plat...
Ik heb een vraag aan jullie misschien dat iemand het weet?
Ik heb een twingo 1.2 16v en hij heeft 37000km gelopen.(2004)
Pas gekocht nu loop ik tegen een raar geluid aan?
Het geluid komt tussen de luchtfilter en de accu vandaan...
Haperende versnellingspook van Renault Kangoo 1.5 dci Dynamic bouwjaar 2010
Verschillende versnellingsbakoliën getest en alles blijft hetzelfde, metaalklop en lawaai in de pook bij het nemen van versnellingen vooral 1ste naar 2de, het is wat beter...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum