Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Forum
Onderwerpen
Banden en velgen Voor alle informatie over verschillende type banden en (lichtmetalen) velgen.
Sinds kort heb ik dat het schakelen stroef verloopt. Ik merk ook dat mijn koppelingspedaal dan niet meer helemaal omhoog komt. Als ik een paar keer pomp met de koppelingspedaal dan...
Volgens mij moet ik de remschijven weer eens vervangen :? . Dat is namelijk zo'n 2 jaar geleden gedaan en nu rommelen/ piepen mijn remmen weer. Laatste keren dat dit gebeurde moest ik dus gelijk de...
Renault Scenic 2.0 16v met handgeschakelde 5 bak
Bj: 2000
brandstof: benzine
Mijn scenic kwam na een korte tak geluid tot stilstand. Auto in de versnelling, koppeling los met draaiende motor, maar geen beweging in de scenic te krijgen. Nadat ik...
Eergisteren voor nieuwe remmen naar onze huisgarage. Deze wist mij te zeggen dat de stofhozen loszaten. hieronder zie je een foto van de herstelling . Wa vinden jullie hiervan, en is deze plakboel normaal?...
Model/uitvoering :Megane grandtour 1.5 dci
Bouwjaar :2003
Brandstof :D
Hallo , m'n vrouw was vandaag naar de keuring geweest , wat resulteerde in een rode kaart , niet meer toegelaten tot het verkeer . :fp:
Reden was teveel speling op de...
Gisteren mijn auto teruggekregen na een onderhoudsbeurt. Gelukkig niets bijzonders, maar er werd wel aangegeven dat in augustus de distributieriem moet worden vervangen. Laat ik nou denken dat er een...
ik hoop dat ik hier goed zit....
ik rijd al jaren lagunas nu, de sedan en de GT
Nu wil ik een diesel aanschaffen.
te weten een 2.0 dci 150 pk.
deze heeft een ketting.
uiteraard claimt de verkoper dat de...
Toen ik vandaag thuis kwam en de auto in zijn achteruit zette gebeurde er niets. Het lampje op het dashboard bleef ongewijzgd D aangeven. Zodra ik de hendel op de...
Model/uitvoering : 1.5dci 65pk
Bouwjaar :2003
Brandstof :diesel
Hallo , ik kocht een Clio ,en heb helaas last van rolgeluiden; een soort gerommel hoor ik.
Banden zijn Michelin Energy , zitten er al enkele jaren op , maar ik zie er niks verdacht...
Model/uitvoering : renault laguna 2
Bouwjaar : 2007
Brandstof : gas
Hallo
had een vraag
als ik langere ritten maak bv 100 km of meer
en ik moet na +/- 50 a 70 km van langer rechtdoor een bocht vooral na rechts licht indraaien
dan blijft het...
Model/uitvoering : renault dynamique
Bouwjaar : 2004
Brandstof : benzine
hi , ik heb dit probleem met mijn megane:
Display melding: stuurkolom defect . Auto stuurt zwaar . geen stuurbekrachtiging meer......
Een jaartje terug ook gehad maar na...
Model/uitvoering : Renault Megane Grand Tour 2.0 16V
Bouwjaar : 2004
Brandstof : Benzine
Hallo beste mensen,
We hebben afgelopen dinsdag de druklager en koppelingskit SAC laten vervangen. Sindsdien maakt onze auto een raar geluid wanneer we in...
Sinds vandaag tikte mijn stuur met draaien.
Toen ik onze straat in draaien dat moet altijd met heel je stuur naar een kant was er een iets hardere tik en sprong het service...
Op dit moment heb ik nog niet zo veel geluk met de recent aangeschafte Megane.
Morgen gaar hij terug naar de garage voor garantiewerk, echter heb ik een beetje mijn...
Model/uitvoering :Megane Break air
Bouwjaar :2001
Brandstof :Benzine
Hallo, 3 dagen na het vervangen van de remschijven en blokken van elk wiel is bij de APK is geconsteerd dat de rechter achterrem blijft hangen, afgekeurd dus. Hij wordt ook...
Renault megane scenic 1.6 16v automaat 2005
benzine
2002
goedeavond ik heb deze auto gisteren gekocht en vind het een geweldige auto.
mijn eerste vraag is wat betekent die 2005 terwijl hij van 2002 is?
mijn 2de en belangrijkere vraag is dat als ik...
Model/uitvoering : Reanault Mégane II Grand Tour
Bouwjaar : 2008
Brandstof : Diesel
Wij zijn in het bezit van een Renault Mégane II uit 2008 en zitten met het volgende probleem.
Wanneer je plotseling remt, zowel van b.v. 130 km/uur naar 90...
Model/uitvoering : Kangoo
Bouwjaar : '00
Brandstof : diesel
Zelf weet ik dat niet juist.De werkwijze om speling remschoenen bij te stellen.
Is dat voetrem intrappen en dan handrem optrekken,dan los.?
Of is het handrem opzetten en pompen met het...
Ik heb een klein probleempje, sinds zaterdag heb ik een Renault megané coupe gekocht en ben er heel blij mee!
Alleen met een proefrit deed alles het...
Heb de zoek functie al gebruikt maar kan niet vinden waar ik mee zit. :mrgreen:
Hopelijk kan iemand mij uit de brand helpen met een adviesje over mijn achterremmen....
Het viel mij eens op dat de Megane break een achteras heeft met remschijven. Is zo'n as uitwisselbaar met een standaard hatchback as? Ik bedoel daarmee: zijn de montage punten van de achteras op de...
Ik heb sinds kort een vreemde lucht in de auto zodra ik stop, lijkt een beetje op kaarvet. Het werd steeds erger en er komt soms een beetje rook uit de motorruimte. Vanavond gekeken en kan zien dat er bovenop de...
ik heb sins kort het probleem dat ik met lage snelheid de rempedaal voel tikken.
alsof de pedaal naar mijn voet komt.
ik heb me laten vertellen dat het een...
Ik heb dus sinds een week of 3 problemen met het stuurhuis. Auto is bij de garage geweest en daar is geconcludeerd dat het stuurhuis vervangen moet worden. Omdat dit nogal een...
Iets in mijn automatische transmissie is niet in orde van mijn Kangoo uit 2002. Om deze automaatbak uit te bouwen zou ik er graag een werkplaatshandboek bij hebben. Kan iemand mij hier aan helpen ?
bvd
hallo allereerst ik ben marcel en loop al enige tijd met een probleem.sind dat mijn wagen voor de apk is geweest wil deze niet meer van z'n 3 naar z'n vier schakelen ook z'n 1 slaat hij volgens mij over.Wie o wie kan mij...
Megane III Hatchback 1,6 16 V Handgeschakeld
Bj: juni 2009
Brandstof :benzine
Ik wil mijn aandrijfashoes rechts wielzijde vervangen door hier een Universele hoes over de homokineet te schuiven. Vraag is wat moet ik los halen en waarmee moet ik extra...
Ik heb momenteel een Megane III van de eerste generatie in gebruik van mijn werk totdat ik een nieuwe auto krijg, hopelijk binnenkort.
Deze heeft 221.000 km gelopen en rijdt vooralsnog prima. Het...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum