My Renault Online (NL)

De site MyRenault.nl lijkt in de lucht te zijn.

Schreven we eerder De Nederlandse domeinnaam http://myrenault.nl/ is al gereserveerd, en gaat nu nog naar de pagina van renault.nl toe”, vandaag kwamen we er achter dat de site functioneel zou moeten zijn.

 

Voor de duidelijkheid, MyRenault en RENAULTforum hebben niets met elkaar gemeen.
Voordat u op MyRenault in kunt loggen, moet u aldaar eerst een account aanmaken.

UPDATE : Gelieve inlogproblemen niet bij ons, doch bij Renault.nl te melden.
UPDATE Activatie link niet ontvangen ? Controleer uw anti-spam map, daar kan deze in terechtgekomen zijn.

42 gedachten over “My Renault Online (NL)

  • 23 februari 2012 om 17:41
    Permalink

    Ik kan niet inloggen.
    Geeft steeds aan Gebruikersnaam onjuist

    • 23 februari 2012 om 19:10
      Permalink

      Beste, MyRenault en RENAULTforum hebben niets met elkaar gemeen.
      Ik kan u dus niet helpen met uw inlog problemen op MyRenault.nl

      Wel kan ik, en heb ik inmiddels, Renault.nl geïnformeerd over de problemen die u, en inmiddels meerdere gebruikers, bij mij gemeld hebben.

      Over de afhandeling daarvan kan ik geen uitspraken doen, de vragen zijn doorgespeeld.

      • 29 februari 2012 om 16:44
        Permalink

        na vijf pogingen om in te loggen bij “MyRenault.nl heb ik de moed opgegeven

  • 23 februari 2012 om 19:07
    Permalink

    Deze site werkt niet goed, wel ingelogd, maar krijg geen wachtwoord,
    Slordig!

    • 23 februari 2012 om 19:09
      Permalink

      Heb de problemen doorgestuurd naar Renault.nl
      Neem tenminste aan dat je het over de site MyRenault.nl hebt.
      Hopelijk reageert (My)Renault.nl nog, of maken ze een meldknop op betreffende site.

  • 23 februari 2012 om 19:33
    Permalink

    er kan niet ingelogd worden,geeft steeds gebruikersnaam is onbekend

  • 23 februari 2012 om 19:36
    Permalink

    Inloggen is mij niet gelukt. Ook is mij mijn “username” onbekend!

    Ik wacht op een verklaring,
    met vr.gr. van Beem, Zeist

    • 24 februari 2012 om 16:48
      Permalink

      Wij kunnen geen verklaring geven, wij zijn een onafhankelijk forum. Wij hebben geen connectie met Renault Nederland

    • 26 februari 2012 om 22:06
      Permalink

      niet vinden . dure reclame en ik geef het op , renault houdt de prijzen zelf !

    • 2 maart 2012 om 10:53
      Permalink

      kom er niet in velemalen geprobeert NIKS

  • 23 februari 2012 om 19:44
    Permalink

    Heel slordig gedoe, engelse teksten door nedelandse , geen toegang naar mijn e-mailadres.
    Gelukkig is mijn garage beter.

  • 23 februari 2012 om 22:01
    Permalink

    betreft priveleges my renault+

    heb instructies opgevolgd zoals vermeld in: eerste keer inloggen, maar ontvang geen wachtwoord,

    hoor graag van u

    met vriendelijke groet
    Astrid Latumahina

    • 23 februari 2012 om 22:12
      Permalink

      Kijk even in uw spam map, daar kan een activatielink in terechtgekomen zijn. Na bevestinging door het klikken op die link, krijgt u als reminder uw inlognaam en wachtwoord toegezonden.

  • 24 februari 2012 om 12:26
    Permalink

    Van Uw bedrijf een bericht ontvangen over het online gaan van Renault privileges, alleen jammer dat het niet werkt

    • 24 februari 2012 om 13:01
      Permalink

      Deze heeft u niet van ons ontvangen, doch van MyRenault.

  • 24 februari 2012 om 14:36
    Permalink

    Kan niet inloggen op myrenault.nl (wachtwoord vergeten). Staat vermeld dat de pagina niet beschikbaar is. Zo kunnen jullie makkelijk 10 i-pads verloten.

    met vr.gr. P. Krans

    • 24 februari 2012 om 14:37
      Permalink

      svp, lees even goed, u zit op de verkeerde site.

  • 24 februari 2012 om 14:42
    Permalink

    Ben naar deze pagina gegaan omdat de anderen niet beschikbaar is.

    met vr.gr. P. Krans

    • 24 februari 2012 om 16:47
      Permalink

      Wij hebben alleen geen connectie met Renault Nederland. Als u problemen heeft met MyRenault moet u contact opnemen met Renault Nederland.

  • 24 februari 2012 om 16:15
    Permalink

    Inloggen conform instructie van de brochure is een drama.
    Niets klopt! Wat een miskleun van Renault!!!! Ik heb dezelfde ervaring als vermeld staat in de vorige berichten.

  • 24 februari 2012 om 16:43
    Permalink

    Inmiddels drie brieven ontvangen,Privileges gaan online,
    twee op 24 febr,inloggen met jullie wachtwoord lukte helemaal niet,25 febr.
    weer een brief lukt ook niet.

    zo kun je wel 10 ipads weggeven,zo te zien krijgt niemand een kans.

  • 24 februari 2012 om 16:47
    Permalink

    Graag een reactie op mijn bericht

    • 24 februari 2012 om 17:11
      Permalink

      Kan u ons de link geven van waar u probeert in te loggen ?

  • 24 februari 2012 om 18:59
    Permalink

    Het kost wat moeite maar het is toch gelukt.

  • 24 februari 2012 om 20:41
    Permalink

    Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld. Er gebeurd niets. A.u.b. spreek Nederlands. Wat moet ik verder doen?

    • 24 februari 2012 om 20:45
      Permalink

      Op welke site heeft u deze ingevuld?
      Controleer de link svp.

  • 24 februari 2012 om 22:17
    Permalink

    inloggen lukt niet
    vr gr

    • 24 februari 2012 om 22:29
      Permalink

      Da’s heel vervelend, op welke site lukt dat inloggen niet?

  • 24 februari 2012 om 22:28
    Permalink

    kan.niet inloggen weg ipads

  • 24 februari 2012 om 22:37
    Permalink

    Nou het werkt binnen 5 minuten kwestie van lezen.

  • 25 februari 2012 om 19:32
    Permalink

    ik heb geen wachtwoord onvange.
    met vr.gr.
    graag alsnog gestuurd.

  • 29 februari 2012 om 15:52
    Permalink

    Inloggen c.q. anvragen van wachtwoord lukt blijkbar nog steeds niet.
    Een trieste zaak.

  • 2 maart 2012 om 10:43
    Permalink

    mijn e.mail adres was <edit> maar is nu veranderd zoals hierboven vermeld1 g. m.pitlo

    • 2 maart 2012 om 17:07
      Permalink

      email adres uit posting verwijderd.
      Tevens kun u dit beter aan MyRenault mededelen, niet aan ons.

  • 6 maart 2012 om 12:54
    Permalink

    Heb volgens mij nooit een wachtwoord gehad!

  • 18 maart 2012 om 11:58
    Permalink

    Kon prima inloggen, kreeg een uitnodiging van Renault omdat wij een privilege-pas hebben.
    Kon zelfs een foto van mijn eigen auto uploaden.
    Zelf heb ik een Scenic III CVT en de onderhoudsgids gaf aan dat ik pas in februari 2037 de bougies hoef te vervangen.
    Renault heeft dus erg veel vertrouwen in de kwaliteit van de Scenic alsmede de gemonteerde bougies.

  • 17 april 2012 om 13:02
    Permalink

    Invul gegevens worden niet geacepteerd ook niet na tig keer herhalen
    wordt gek van die clup

    • 17 april 2012 om 15:07
      Permalink

      Bel anders even met 0800 – 0303
      Misschien is het wachtwoord inmiddels verlopen.
      Inlog link : http://bit.ly/ITvuCe

  • 8 april 2014 om 15:08
    Permalink

    ik kom niet op de site

Reacties zijn gesloten.