Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een update (Versie 11.25) gekocht voor mijn Captur uit 2017 maar deze geeft een foutmelding als ik deze in de auto plaats.
Als ik het goed begrijp komt dit door mijn Rlink niet up te date zou zijn en geen sd-kaart van 16GB kan lezen....
Ik heb sinds een maand een ZOE en ben daarmee erg blij, op één punt na. De auto is niet op afstand uit te lezen. Daarom moet ik, bijvoorbeeld, nu zelf naar buiten om op het dashboard te kijken hoe vol de accu is. Tja, eerste...
Inmiddels android auto laten activeren en het werkt prima in mijn Zoe van 2015
Graag zou ik dit draaloos willen maken.
Iemand ervaring met een wireless android auto dongle of kastje die werkt zonder problemen dan hoor ik dit graag.
Is het mogelijk om een eigen achtergrond,,, volledig scherm,,,, :D zelf in te stellen met bijv. een foto of iets anders ....zie nu maar een stukje linksboven van een Renault model.
Ik heb een vraag. Ik heb een Renault Megane van 2017, heb dus nog de eerste R link. Nu was mijn vraag of het mogelijk is om mijn R link te kunnen updaten naar de R link 2 waar Android auto en Apple carplay mogelijk zijn?
Sinds 27 mei, 8:28 kan mijn R-Link geen verbinding meer maken met het internet. Tenminste, de renault app zegt dat dat de laatste verbinding was. De API lijkt verder wel te werken etc.
in de auto zelf, op het informatie scherm van de connectiviteit...
Hoi
Ik heb sinds een paar maanden een Kadjar 2016
uiteraard met R-Link
Ik mis wel Apple Carplay
Weet misschien iemand hoe ik deze toch kan activeren in mijn Kadjar
of dit uberhaupt wel kan
of is er wat te koop voor dit zonder dat ik mijn radio moet...
Ik ben nieuw hier op het forum aangezien ik 9 november mijn 2e hands Zoe Q210 Zen krijg afgeleverd.
Nu heb ik geen idee waar ik mijn activeringscode voor de online services kan vinden? De dealer weet het ook niet, in zoverre dat...
Heb mijn Captur sedert 4 september in bezit en niets dan lof maar.......
ik heb nog geen (merkbare) update van mijn TomTom kaartmateriaal gehad.
Dit loopt toch via R-Link/MyRenault?
Af en toe wel een update van een app maar niet van de kaarten.
Doe...
ik heb een Captur uit juni 2013 gekocht en wil graag updaten naar 11.344 om uiteindelijk Android auto actief te krijgen op mijn Rlink1 - Evolution.
Graag hoor ik of dit wel mogelijk is en hoe dat eventueel te doen.
Mijn R-link valt regelmatig uit; systeem is ‘dood’. Niets werkt meer.
Krijg het alleen weer aan de praat door de accu een paar minuten te ontkoppelen. Na koppelen werkt het systeem weer. Ra, ra?
Kent iemand dit probleem en is er een oplossing?...
Ik heb sinds vorige week een Captur uit 2013. MIjn R-link geeft aan dat er geen netwerkverbinding is. Ik vermoed dat het abonnement verlopen is. Hij geeft ook een melding dat update mislukt is.
In de R-link store krijg ik geen optie hiervoor. Ik...
Hallo ik heb sinds 3 weken een Capture uit 2019 met daarin een apple carplay.
Met een een usb kabel eraan boven het schermpje werkt dit perfect maar ik wil dit zonder kabel.
Dus een Buddi play gekocht en in de sigarettenaansluiting usb gedaan want...
Mocht iemand net zoals ik al vanaf december zitten proberen om Live Services te verlengen, en krijg je ook de melding: AANKOOP NIET MOGELIJK , zie hieronder de reactie van Renault klantenservice:
Wij danken u hartelijk voor uw bericht dat wij op...
Ik heb een vraag over het R-Link systeem. Zijn er (los van het verticale of horizontale scherm) geen verschillen in de R-Link2 apparatuur? Ik heb bijvoorbeeld in het geheel geen navigatie. Wel Android Auto. Versie...
Sinds deze week een probleem met mijn telefoon en de R-link van Renault Megane 2018
De telefoon maakt verbinding met bluetooth en in beeld ook nummer. Maar vervolgens geen geluid, niet als telefoon overgaat en niet als de ander opneemt. De ander...
Als ik mijn auto in contact zet verschijnt in de display de volgende melding: Systeem Vergrendeld.
Dit blijft staan en ik kan het systeem niet starten. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Zelf rijd ik in een Captur uit 2015 met R-Link, waarvan de kaart van Europa op het SD kaartje actueel is. Als het goed is gaan we dit weekend een Clio met R-Link aanschaffen als 2e auto, stel nou dat hiervan de navigatie kaart op de SD kaart niet...
wie kan mij uitleggen hoe ik apple CarPlay op mijn R link krijg ik heb sinds 2 weken een Capture van 2019 !.3 TC e.
er staat in de verkoop dat je CarPlay kan aansluiten en een Dab + in moet zitten maar kan dit alle 2 niet vinden.
Omdat de tijd van de R-Link navigatie regelmatig van een geplande reis meestal een uur afwijkt van de actuele ingestelde tijd en het niet lukt om die te synchroniseren, valt me op bij het plannen dat de datum daar aangegeven dik vier maanden (of...
Vandaag ga de RLink in de Clio ineens aan dat de sd kaart alleen lezen was. Toolbox gaf aan dat ik moest herstellen, maar dat lukte niet. Heb uiteindelijk het kaartje geformatteerd en ging ervanuit dat als ik deze in de auto...
Ben in het bezit van een trafic uit eind 2016. Hierin zit een lezer voor de sd kaart, usb stick en aux aansluiting. Is er iemand die weet hoe deze lezer uit te bouwen is?
Misschien een rare vraag, gezien wij eigenlijk helemaal geen Renault hebben, echter hebben wij wel het multimedia systeem van Renault (wij hebben namelijk een Smart Forfour). Nou is het inmiddels 2 jaar geleden dat dit is gebeurd,...
De laatste dagen krijg ik in google maps van de interne navigatie: account login beperkt ...
Hiervoor was ik wel gewoon met mijn google account ingelogd..
Iemand tips?
Is het mogelijk het systeem terug te zetten op default, als dat zou helpen?...
Ineens kan ik niet meer bellen of gebeld worden, desondanks dat mijn gsm verbonden is via bluetooth met de auto,
bellijsten en telefoonboek staan in het grijs, als ik mijn zoon zijn telefoon aansluit lukt het wel, waarschijnlijk iets met de...
Wie kan mij op weg helpen, want wat doe ik fout.
Ik wil een systeem update doen van mijn mediasysteem o.a. navigatie.
Ik heb een maand geleden een nieuwe navigatie kaart gekregen, maar in de R-Link staat dat er 3 updates zijn.
Nu heb ik een nieuwe...
Ik ben nieuw hier op het forum, ivm aanschaf van een 2e hands Zoe r110.
Erg tevreden over de auto, echter het lukt me niet hem te koppelen aan de MyRenault app. Ook obv de info op het forum ben ik er nog niet uit.
Doel is dus de Zoe te...
Goedemiddag, sinds gister geen geluid meer uit de rlink in mijn clio 2017.
Geen navigatie meldingen,bluetooth en radio. Kan ook geen zenders meer zoeken cq selecteren. Ook parkeerhulp maalt geen geluid meer. Fabrieksinstellingen terug gezet en ook...
Beste forum
Vandaag online een nieuwe kaart aangekocht voor mijn Scenic IV. Zoals het hoort een USB stick van 32GB geformatteerd op Fat32, en minstens 2 minuten in mijn wagen gestoken. Daarna de nieuwste R-Link 2 toolbox gedownload en geïnstalleerd...
Ik ben hier nieuw op dit forum omdat ik sinds een week in het bezit ben van mijn eerste Renault.
Het is een Clio estate uit 2018.
Nu heb ik was problemen met de R link.
Ik heb een account aangemaakt met de vin code er in.
Maar als ik dan...
Ik heb via RLink mijn TomTom Live verlengd, maar heb na nu na een week nog steeds geen actuele verkeersinformatie zichtbaar in RLink. Mijn dealer verwijst me naar TomTom, maar daar kom ik ook niet verder, behalve een oneindige chatbox. Ik ben een...
Weet iemand die Google Maps via Android Auto op Rlink gebruikt hoe je de navigatie stem harder kunt zetten of het geluid van de radio meer kan laten wegdrukken? Vreemd genoeg kunnen we ook niet vinden hoe je de radio uit kunt schakelen. Ja, door in...
Gisteren en vandaag probeerde ik in te loggen in de R-Linkstore, dit lukte niet want ik krijg de melding
Uw e-mailadres of wachtwoord is onjuist. Controleer uw gegevens.
Ik weet zeker dat e-mail en wachtwoord juist zijn, ook het resetten van het...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum